06 June 2009

Vintage

It has been a lazy day, I have not done much else than sitting in front of the computer answering mails, have made one card and then tacodinner for the family. Now they are gone to sleep (the kids) and I have plans og continuing doing nothing....

This card is made from Itkupillis fantastic collagesheets, I just love those images of the sweet girls! And I love the lace I have used behind the card. I bought the rest of the roll the last time I went to the craftshop just in case. It is actually bling in the swirls, it looks like metaldroplets or so, but it is the light that transforms the diamonds into dull grey drops.

I dag har jeg hatt en lat dag. Jeg har ikke gjort stort annet enn å sitte foran pc'n å svare på Gud veit hvor mange mail. Jeg gjorde den hyggelige tabben å legge ut samtlige atc'er på et forum i utlandet og dermed ble jeg stort sett kvitt alle sammen i en fei for alle ville jo bytte! Så nå forsøker jeg å holde tunga rett i munnen og finne ut hvem som vil ha hvilke, finne adresser og putte i riktige konvolutter. Jeg kan vente meg mange flotte i retur etter hvert håper jeg! Men jeg har laget et vintage kort i dag også med Itkupillis fantastiske collagesheets. Jeg absolutt elsker disse jentene hennes, for noen praktfulle duse farger hun bruker. Swirlene er faktisk diamant-bling-dingser og ikke grå metall dråper som det ser ut her. Det er lyset fra blitzen som får det til å ligne kjedelig grå metalldråper.

4 comments:

  1. Så utrolig vakkert dette var vennen.
    Du er en mester på slike kort

    Håper du har hatt en super helg

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  2. Bare så skjønnt, du får det så sart og fint. Jeg elsker de kortene dine. Håper jeg får se det i rl også.
    Klem Nina

    ReplyDelete
  3. Tonje dear friend this is one gorgeous card!!! love the vintage wher do you find so beautiful images???
    Hugs Orli

    ReplyDelete
  4. Very beautiful vintage card

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!