12 June 2009

Vintage Angels

This card took me ages to finish. It's true! It was one of these cards that startet off with a thought in my head and never ended up being close to what I had thought. I have teared off panels and flowers multiple times, changing flowers and colors, and yesterday I gave up. So this is what I ended up with. The words say "Congratulations"!

Dette kortet tok meg faktisk en evighet å lage. Fordi den ble født som en tanke i hodet men endte aldri opp med å bli noe i nærheten av hva jeg hadde tenkt. Jeg har revet av paneler og blomster om og om igjen for å finne ut hva som var galt og i får ga jeg bare opp. Det blir som det blir.

4 comments:

  1. Anonymous12/6/09 11:09

    Men de er jo sååå vakre! Du kan ikke finne på å være misfornøyd med så vakre kort. Du er utrolig flink Tonje:)

    klem fra mor.

    ReplyDelete
  2. det er super lækkert kort i skøn vintage stil

    ReplyDelete
  3. Det var lekkert, avbalansert og i nydelige farger!! Ingen grunn til misnøye her!!
    Ha en flott helg!!

    Klem, Beata

    ReplyDelete
  4. For et nydelig kort. Ingen grunn til å være misfornøyd med det!
    Det er jo så lekkert alt hva du lager :-)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!