03 June 2009

Stamp with fun challenge- Everything but a card


Stamp with fun's challenge this week is "everything but a card". So I made something to hang on my front door to let people I am in the garden. I have used both promarkers and distress reinkers to color this.


Stamps with fun's utfordring denne uken er "alt mulig bare ikke et kort" så jeg lagde dette skiltet jeg kunne henge på inngangsdøren min for å la folk vite at jeg er i hagen. Jeg har fargelagt både med distress reinkere og promarkere på denne her.

6 comments:

  1. Ej hvor er den sød, så flotte farver og motiver og en rigtig god ide

    ReplyDelete
  2. Så kult det var Tonje-skikkelig artig ide. Det hadde nok aldri hengt på min dør så lite hagearbeid som jeg gjør. Skulle gjerne ha hatt noen grønne fingre.

    Håper alt er bra hos deg vennen

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  3. Så morsom idé og nydelig var det også! Perfekt som alltid!

    ReplyDelete
  4. Så kjempesøtt og stilig!!!!!!!
    - vilken kanonbra idé!!!

    Ha en flott dag Tonje:)

    Klemmer fra Turid

    ReplyDelete
  5. For en god ide, Tonje. Kjempe lekkert var det også :-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous4/6/09 17:01

    Kjempefin dørskilt!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!