11 June 2009

Art pieces challenge - Dots and frame(s)

Art Pieces challenge this week is atc with frame(s) and dots. I made this with dots on the frames. The frame is cut out from a sizzix die and colored with Lumiere paint. There are small "diamond-dots" around the frame.

Art Pieces utfordring denne uken er prikker og ramme(r). Jeg lagde prikkene på rammen. Rammen er kuttet ut av en Sizzix die og fargelagt med Lumiere og svertet med Stazon. Ytterste panel av er kobber og teksten bak jenta er også stemplet med kobber.

9 comments:

  1. Hei Tonje...
    Lenge siden jeg har vært innom bloggen din... det er sløvt av meg, men jeg har hatt så mye å gjøre, så nå gleder jeg meg til sommerferie, sol og mere stempling:)

    De er så søte disse atcene med barna på... Det er din stil:)

    VI snakkes..
    Angella

    ReplyDelete
  2. Nydelig! De er så morsomme og søte, barna med vinger og hatt, og det lille bildet i rammen gjorde virkelig susen på ATC'en din!

    Takk for at du deltar!

    Klem, Gro

    ReplyDelete
  3. Åå denne var bare så lekker Tonje, nydelige detaljer!!

    ReplyDelete
  4. Åå denne var bare så lekker Tonje, nydelige detaljer!!

    ReplyDelete
  5. Aldeles nydelig ATC. Knallflotte farger og opplegg :)

    Klemz, Joanna

    ReplyDelete
  6. Så lekker atc!! Nydelige detaljer!
    Takk for at du deltar :)

    Klem, Gry-Heidi

    ReplyDelete
  7. Kjempeflott atc!! Nyyydelig!

    ReplyDelete
  8. Wow, så nydelig denne var!! Alt du lager blir til gull!!!!

    Takk for at du deltar!!

    Klem, Beata

    ReplyDelete
  9. Oioi, så flott denne var. Helt nydelig.
    Takk for at du deltar hos oss.

    Klem, Lise :-)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!