29 June 2009

25 Atc's and 2 cards






I have nothing selfmade to show you right now. I am still on a break hoping that my head, back and neck will get better soon, and when computer-writing is one of the things that really irritates everything in my neck, I have to keep this very short.

But I just HAD to show you these 25 beautiful atc's that arrived in my mail the last weeks, and the two beautiful cards as well. All the atc's are made of women I met on an english cardmaking community, the yellow and orange card is from Gro, and the blue with the bear is from my friend Kristian!


Jeg har ikke noe sjøllaga å vise dere nå. Jeg har fremdeles tatt pause fra det aller meste, og da pc-skriving og sufing absolutt er det verste jeg kan gjøre nå, så må jeg gjøre dette kort. Men jeg måtte jo vise dere disse 25 fantastiske flotte atc'ene som har dumpet ned i postkassen min de siste ukene. Alle er laget av noen alldeles herlige damer jeg fant på et engelsk forum. Det orange og gule kortet er fra Gro og det blå er fra Kristian!

9 comments:

  1. Her var det mye flott!! Så koselig, presis hva du behøver nå vil jeg tro.

    Ønsker det fortsatt riktig god bedring Tonje, håper du kan nyte litt av sommeren tross smerter.

    Klemmer fra Turid:)

    ReplyDelete
  2. super flotte atc kort og lækre kort du har lavet

    ReplyDelete
  3. My goodness, your cards are just AMAZING! I hope you are healing okay....I feel for you, my Friend!

    ReplyDelete
  4. Hei! Du vant utfordring #24. Ta en titt på Art Pieces-bloggen. :)

    ReplyDelete
  5. Heldige du som har fått masse opst. Håper at du snart blir bedre og at du nyter sommeren.
    Det ligger litt i boggen min å venter på deg.

    ReplyDelete
  6. Å så flott, Tonje!
    Her er en utfordring til deg en år du blir bedre - Ta en titt i bloggen min!

    God sommer fra Anne

    ReplyDelete
  7. Så utrolig flott Tonjevennen. Du er jo bare helt rå!

    Håper du har hatt en fin sommer

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  8. súper lindo!
    te felicito!!
    un abrazo desde Chile
    Carolina
    ya soy tu seguidora!!

    ReplyDelete
  9. Awesome cards. Sure hope you're on the mend and well soon. Hugs, Mollye

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!