08 May 2009

Vintage problems


I do not really know if I like this or not. I sat with it for two days, scratching my head, wondering if I should throw the whole thing in the bin or not. I had this backgroundpaper I had made myself (and really liked) but did not seem to find any colors I wanted to match it with to give it that feeling I wanted. So I ended up with this rather strange color combo. Well, something does not always go the way I want, sometimes it seems that there is no solution to a card-problem. I do not have count of all those halv done projects that ended in the bin.

But then again, that is the fascinating thing about creating. It would not have been fun if it not from time to time gave you a challenge.

Jeg vet faktisk ikke helt om jeg liker denne eller ikke. Jeg satt i to dager og klødde meg i hodet og lurte på om den skulle ende i søppelbøtta eller ikke. Jeg likte bakgrunnspapiret jeg hadde laget med alkoholblekk men fant av en eller annen grunn aldri et eneste ark å matche det som ga med den følelsen jeg ville det skulle gi. Så jeg endte opp med denne nokså merkverdige fargekombinasjonen.

Noen ganger går bare ikke kreativiteten den veien jeg vil den skal gå. Jeg har ikke tall på alle de halvferdige prosjektene som har havnet i søpla.

Men så er det jo engang slik at det hadde jo ikke vært gøy heller da hvis alt var lekende lett, det morsomme er jo nettopp det at man av og til må slite litt.

7 comments:

  1. Dette var et lekkert kort og fargekombinasjonen var spennende.
    Jeg kjenner til følelsen du beskriver, men det er jo også som du skriver: man skal bryne seg for å ha det morsomt av og til.

    God helg!

    ReplyDelete
  2. Der er kun at sige , lækker stil

    ReplyDelete
  3. Dette kortet ble kjempefint!
    deilige farger!!!
    Ha en fortsatt fin kveld!

    ReplyDelete
  4. Kortet ble nydelig det =)
    Men er du som ikke er helt fornøyd og da hjelper det vel lite hva andre sier hehe =)
    Men det ble virkelig flott=)

    Klem

    ReplyDelete
  5. Det ble jo et nydelig kort jo vennen min.Du er bare superflink på denne stilen her.
    Endelig tid til litt blogging igjen. Det har vært så utrolig hektisk i det siste med unger jobb og alt som er.
    Håper alt er bra hos deg.
    Sender deg iallefall en kjempediger klem

    -Heidi

    ReplyDelete
  6. Well I'm glad you didn't scrap it because it's gorgeous!

    ReplyDelete
  7. Beautiful, I love a vintage style!
    Hugs from Poland!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!