30 May 2009

Theme Thursday tags.




Theme Thursday challenge this week is tags! I have created to tags for this challenge, while I was at it. The background is made with shaving foam and distressreinkers, then stamped with a text.
The first tag says: There are angels among us.
The second tag says: This is my prettiest side.
The pretty girls, wings and nest are from Lisas Altered Art.
Theme Thursday utfordring denne uken er "tags". Jeg lagde to stykker liksågodt når jeg var igang. Figurene er fra Lisas Altered art og teksten er min egen.
Bakgrunnen er laget med barberskum og distressreinkere, distresset og stemplet med stempel.

8 comments:

  1. These are both so very adorable!

    ReplyDelete
  2. Lovely and beautiful tags!

    ReplyDelete
  3. Both are absolutely gorgeous.

    ReplyDelete
  4. Hei, Tonje!

    Tusen takk for kjempe koselig kommentar i min blogg *klem*

    Utrolig lekre tags du har laget, skikkelig lekkert med de sommerfugl vingene bak motivet.

    Ha en strålende søndag!!

    Klem fra Nina :)

    ReplyDelete
  5. Oh wow Tonje these Tags are gorgeous. Really lovely.

    ReplyDelete
  6. Wow... så nydelige Tags du har laget. Kjempeflotte begge to.
    Her er det så varmt nå at jeg måtte gå inn for å avkjøle meg. Har sittet på brygga i hele dag og spist vannmelon og sett på at ungene har badet. Er litt for kaldt for meg ennå... Vil ha litt mer enn 15 grader jeg *lol*

    ReplyDelete
  7. Brilliant Tags,love them both.

    Sandie

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!