18 May 2009

Stamp with fun challenge - shabby/vintage



Time to do some cardmaking again. I am almost finished preparing my cardmaking class for tomorrow so I allowed myself to join a challenge. This time it is Stamp with fun who has a challenge with a cute stamp and shabby/vintage style.

This is a Hänglar and stänglar stamps, colored with promarkers, and I tried to make the card a bit shappy and vintagy feeling by distressing a whole lot...

Da er det vel på tide å lage kort igjen. Jeg er nesten ferdig med forberedelsene til kurset i morgen så da tillot jeg meg selv å være med på en utfordring som Stamp with fun har. Kriteriet er som alltid et søtt stempel, men denne gangen skal det kombineres med shappy/vintage stil.

9 comments:

  1. Nydelig som vanlig, snuppeline!

    ReplyDelete
  2. Wow this image is soo cute but they are not avelable at Israel
    I love your choice of papers
    great colors!!
    Hugs Orli

    ReplyDelete
  3. Du er en mester med vintage!! Og dette ble jo så søtt med Hanglar!!
    Takk for masse inspirasjon!! Jeg har akkurat rivd litt i papir også, til mitt kort som kommer i bloggen i morgen;)
    Ha en fin uke videre!
    Klem, Camilla.

    ReplyDelete
  4. Wow...... Tonje
    your card is so wonderful and I love your papers and colours and all details!!!!!
    Hugs Gisela

    ReplyDelete
  5. really wonderful your card. Wonderful image.
    Thanks for take part this week.

    Hugs Mona
    swf-team

    ReplyDelete
  6. What a gorgeous card
    fiona :)

    ReplyDelete
  7. Hi....beautiful card,love the image you have used,thanks for joining us this week at SWF,
    Take care
    San x

    ReplyDelete
  8. Så nydelig flott både i farger og pynt Tonje. Motivet er jo bare kjempeskjønt da!!
    Tittet litt rundt hos deg i dag,og du lager så mye flott!! Takk for masse inspirasjon!!
    Mange klemmer fra Kari

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!