02 May 2009

The rest of the paper - Resten av papiret


I absolutely just love this patterned paper that I used for the background. Don't ask me where it is from, I have never paid much attention to who makes which paper. I belive that is something scrappers know all about, they seem to know so much about papers. I just buy whatever comes my way that I like, and they can be unused for years before I come up with an idea to use them.

Since I allready have started using it, I thought I just might continue making cards with it until there is no more of it left. It should be enough for four cards, and this is card nr. 2 with it.

If you want to leave a comment it will brighten my day!
Jeg elsker dette bakgrunnspapiret. Det har litt bling i seg, men har også et utseende som en gammel tapet. Ja, det ligner faktisk litt på tapetet på soverommet på hytta, men det går i grønt i stedet. Det er helt gyselig, men vi rekker ikke over alt men stort hus, hytte og båt. Ting tar tid, og man må faktisk nyte livet og ikke bare strebe etter å få det nyeste og fineste på hytta og i huset hele tiden. Det er i alle fall min livsfilosofi. Balanse med andre ord.

Jeg aner ikke hvor dette papiret kommer fra. Jeg bruker aldri en hjernecelle på å huske hva et bakgrunnspapir heter. Men jeg beundrer alle dere som kan det. Jeg kjøper papir når jeg kommer over noe jeg liker og det kan ta vinter og vår før jeg bruker det. Sånn er jeg bare.

Men i alle fall så er planen å lage kort av dette arket til det er brukt opp. Det vil rekke til fire kort og dette er kort nr. 2 med dette papiret, så da blir det jo to igjen å lage.

Legg gjerne igjen et spor at du har vært her, det gjør dagen litt lysere.

14 comments:

  1. Så skjønt og avbalansert kort med nydelige detaljer! Jeg liker de varme fargetoner på kortet ditt! Og bakgrunnen er kjempefin :-)

    Du er ikke alene om å ha kjøpt masse roser :-) Men det markelige er at uansett hvor mange blomster i hvor mange farger vi har så det er alltid en fargenyanse som mangler :-D

    Ha en flott helg videre!

    Klem, Beata

    ReplyDelete
  2. wow wow hvor er det et super lækkert kort

    ReplyDelete
  3. Tusind tak for din kommetar på min blog.... :o)
    Jeg blev lige nysgerrig og skulle forbi din blog..
    Hvor laver du nogle rigtig flotte ting og jeg er vild med din stil...
    Scrapknuzz fra Danmark Tanja

    ReplyDelete
  4. Tonje, you such and artist!! Your work is absolutely amazing!! BEAUTIFUL!! STUNNING!! GORGEOUS!!

    ReplyDelete
  5. Tonge this is one great elegance card.
    It's so delicate the combination of the brown and the paper.
    Hugs Orli

    ReplyDelete
  6. Nydelige kort du har laget Tonje! Rett og slett vakre... Liker detaljene med perlene!

    ReplyDelete
  7. Nydelig kort, Tonje!!! Så delikat og gjennomført :o)
    Ha en kjempeflott søndag og ei super uke! Klem

    ReplyDelete
  8. Veldig elegant og nydelig på alle måter!
    Lekre detaljer!

    ReplyDelete
  9. Restepapir...?noe så skjønt har aldri sett av bare rester. Delikat og lekkert kort Snuppis.

    ReplyDelete
  10. Heisann.
    Det var et nydelig og romatisk kort.
    Takk for hyggelig kommentar, ja det er utrolig rart å ha konfirmant i huset. Sitter å funderer på talen til henne å syns heller ikke det er lenge siden vi tok henne med hjem fra sykehuset.
    Å som du danser for tiden, ser utrolig morsomt ut.
    Oljedekk beis ja bare jeg kunne lære, samme problemet hvert år hvilken farge var jeg brukte i fjor, har selvfølgelig ikke tatt vare på lappen med fargen på..er vel så at enn er dritt lei av å beise at enn bare kvitter seg med spannet..he he
    Dirver å funderer nå:)
    Ha en fin søndag.
    Klem

    ReplyDelete
  11. Hei!

    Flotte kort, med masse fine detaljer. Snop for øyet :o)
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  12. What a stunning card! It looks superb and I love the picture you used!
    Greetings from Germany,
    Anja

    ReplyDelete
  13. Et nydelig kort, liker de varme fargene du har brukt på kortet :)

    ReplyDelete
  14. Lovely card you made.
    Hugs,Willy

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!