05 May 2009

Vintage babycard



A dear friend of mine has just become a daddy and I wanted to send him a card to congratulate him. I made it out of the same layout that the other card, that one realle works. Used the cuttlebug on the brown panel, distressed a picture, put on some flowers and beads and tried to make is sweet but not too sweet. I wanted to keep it in a vintagy style. By the way, I think he is too busy with the newborn than to go around checking my blog, so I take the chance of showing the card here.

En venn av meg ble pappa nå og jeg ønsket å sende ham et gratulasjonskort som ikke var så veldig sukkersøttnussig, men likevel søtt og litt vintage-aktig. Bakgrunnen er embosset med cuttlebug, og så var det bare å klæsje på blomster og perler. Brukte samme layout som sist. Er ikke noe i veien for å bruke en alyout som funker, tenker jeg... Jeg tipper han er altfor travel til å gå rundt å sjekke blogger, så jeg tar sjansen å poster kortet her.

8 comments:

  1. Ho my....
    Its so beautiful...
    love the details ,the little dots (the white one).
    I'm sure your friend will be happy to get it...
    It will give him something to think about at the long nights with a new baby...
    Love Orli

    ReplyDelete
  2. Wow super rålækkert kort, skønne farver og sødt motiv

    ReplyDelete
  3. Åh, for et nydelig babykort! Så herlig å se et babykort utenom de vanlige rosa eller lyseblå :) Perfekt kombinasjon av vintage og søtt!

    Må bare få si at jeg elsker alle de andre kortene og kreasjonene dine også! Jeg tenkte først å legge igjen flere kommentarer, men da ville jeg jo bli sittende i kveld, for alle er jo så nydelige!! Konvoluttkortet med de røde rosene er helt fantastisk! For en utrolig lekker fargekombinasjon! Tusen takk for inspirasjonen.

    Takk for koselig kommentar i bloggen min. Ja, det er veeeldig kjedelig å måtte være inne nå, for å si det mildt...blomsterbedene mine skriker etter å bli ryddet og luket! Så jeg prøve å tenke minst mulig på det, kanskje staudene vokser så mye at de overskygger de visne bladene fra i fjor :-D

    Ha en god uke videre :)
    Klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  4. WOWWOWWOW!!! Utrolig lekkert kort Tonje!! å du,den fyrstikkesken...............den er helt råååååååååååååå!!

    Synd jeg ikke har tid til blogger hver dag, for det er jo så inspirerende og koselig!!!!!!!!!!!!!

    Jeg kommer snart igjen jeg!! ha en topp uke!!

    ReplyDelete
  5. Så herlig! Embossingen i bakgrunnen gjorde seg virkelig!!

    ReplyDelete
  6. She is absolutely adorable!!!! Your coloring and choice of papers is fantastic!

    ReplyDelete
  7. Et nydelig kort i litt utradisjonelle fager!
    Men du så vakkert...

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!