29 April 2009

Vintage





It is something about the vintage style that makes me come back to it again and again. It is so calming and joyfull to make them. This time I started off with the color of the roses and used the same color in some of the panels. I have bought way too many roses in way too many colors and have to use them.
By the way: I would love it if you left a comment!

Det er noe med disse vintage kortene som gjør at jeg kommer tilbake til dem igjen og igjen. De er så hyggelige å lage synes jeg. Denne gangen har jeg tatt utgangspunkt i en haug med lilla roser jeg har liggende og fulgt opp med samme farge i panel. Jeg har vel som de aller fleste gått litt vel mye bananas i rosebutikken og har endt opp med et vell av farger og varianter som jeg må forsøke å få brukt.
Og forresten: Det hadde vært veldig hyggelig hvis du la igjen en kommentar!

10 comments:

  1. Så utrolig vakkert!!!

    Klem, Beata

    ReplyDelete
  2. This is so, so lovely, my Friend! I adore everything you create!

    Thank you so much for sharing your award with me! I am so honored that you would include me! You are simply the BEST!!!!!

    ReplyDelete
  3. For et vakkert kort, og de lilla rosene gjorde virkelig susen.

    ReplyDelete
  4. THis is absolutely beautiful! Sorry I haven't visited in awhile but I see you have been very productive with such beautiful projects...love the little dresses and the envelope cards. Thanks for sharing your artistic talents with us. God bless!

    ReplyDelete
  5. Hi! Lovely artwork! Of course you may share the 5-min chocolate cake on your blog!

    ReplyDelete
  6. Lovely, lovely! You're so good at this. And, again Tonje, you can NEVER have too many roses... ;)

    ReplyDelete
  7. Anonymous30/4/09 20:55

    Ååå, du kjære. Så vakkert kort :-)

    Stor klem fra
    Benthe

    ReplyDelete
  8. Åååå det var et vakkert kort Tonje.
    Må bare inrømme at jeg ikke likte å kaste de staudene på komposten heller.
    Men det blir sååå fint nu med ny malt gjerde,ny blomster kasse og nye palnter som jeg kan nyte når de varme sommerkvelderkommer. Elsker blomster.
    Ville bare ønske dæ ei strålende hælg. Håper du nyter god været...er jo nesten som en god nord norsk sommer for tiden,he he
    Ha en fin kveld.
    Stor klæm

    ReplyDelete
  9. Oh, this is so beautiful, Tonje!!!!
    love it!
    Hugs
    Peet

    ReplyDelete
  10. Aldeles NYDELIG!!
    Så mye flott du har laget - lekre konvoluttkort, flotte ATC´er og de kjolekortene var bare sååå skjønne!
    Ha ei riktig god helg.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!