23 April 2009

My very first envelope card - Mitt første konvoluttkort


Mitt aller første konvoluttkort. Jeg må jo også hive meg på den "bølgen" av konvoluttkort som herjer bloggene rundt omkring. Jeg har siklet lenge og vel over alle de flotte kreasjonene som har vært lagt ut.
Desverre gitt det hardt utover Fiskars punchen min dette konvoluttkortet her. Fiskars punchene er tydeligvis ikke laget for å punche igjennom en vanlig Bazill, og hele greie gikk til helv... kremt... et varmere sted. Og jeg som var så glad i denne punchen da... sukk! Man må vel ofre litt for hobbien sin.

This is my very first envelope card. Jeg just had to surf on the big wave of envelope cards that are posted on all the blogs. Sadly it meant the death of my Fiskars punch. The punch is evidently not created to cut into Bazill. It broke in to several pieces.
It was great fun making this card/envelope, and it will not be the last time.
The great thing about this is that they way I made it, it is two pockets inside, onte to put money in, and one to slip a card.


26 comments:

  1. Anonymous23/4/09 18:04

    Nydelig konvoluttkort.
    Så synd med punchen din :-(
    Stor klem fra
    Benthe

    ReplyDelete
  2. Kortet ditt ble kjempe vakert selv om punchen din dro dit der det er som varmest =)
    Takk for din kommentar oxo, ja hun ble kjempe glad for påske hilsen =)
    Ha en fantastisk kreativ helg =)

    Klem fra May-Britt

    ReplyDelete
  3. Heisann takk for hyggelig kommentar i bloggen. Å det konvolutt kortet var bar dritt lekkert;)
    Har vært i oslo å fått tilpasset bunaden til datterens konfirmasjon ho blir så fin:)
    Ha en strålende kveld i fin været. Nyter våren ute og alt som spirer og gror elsker den her tiden;)
    Klem Hege

    ReplyDelete
  4. Nydelig det konvolutt-kortet ditt var!!
    Takk for hilsen!
    Jeg har lagt merke til at linken min til norsk scraptopp ikke fungerer, ja....Er ikke noe datakyndig, kan jeg spørre hva det er egentlig jeg skal gjøre når jeg skal legge til?? Får en slik kode, men så står det noe jeg ikke forstår meg på....:/
    Klem, Anita

    ReplyDelete
  5. Lekkert konvolutt kort.
    Deilige farger!

    ReplyDelete
  6. Like nydelig som det pleier å være fra din kant Tonje :)

    Jeg synes forresten du skal slenge deg med på utfordringene på artsybloggen..hadde vært gøy å se ting fra deg der.

    ReplyDelete
  7. ...har fått det til;)

    ReplyDelete
  8. Tusen takk for det, så hyggelig! :) Ja, det er masse supre bilder på den siden, om du vil - sender jeg deg gjerne bamsen! annemartecarlsen@hotmail.com

    Klem fra Marte

    ReplyDelete
  9. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Lurer litt på hvordan du fant veien dit??
    Veldig lekkert konvoluttkort du har laget!

    ReplyDelete
  10. Åhh..så nydelig kort <3 Synd med punchen din da, men du får vel sette en ny på ønskelista.. (:
    Så masse flotte teknikker du viser på kortene dine. Jeg er veldig dårlig på det. Det blir til at jeg holder meg til det "kjente og kjære", men kovoluttkort har jeg prøvd meg på (:

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  11. Its gorgeous!!!
    greay envelope I love the paper you used.
    Beautiful
    Hugs Orli

    ReplyDelete
  12. Nydelig konvoluttkort!!
    Ha ei flott helg!

    ReplyDelete
  13. Kjempenydelig konvoluttkort, nydelige detaljer og flotte farger!! Klem, Bente

    ReplyDelete
  14. Tjolahopp :)

    Takk for koselig hilsen i bloggen min. Kortet ble vel mottatt, og han så definitivt ironoien i det ;)

    Konvolutt kortet ditt er bare såååå lekkert :)

    ReplyDelete
  15. Dåne,dette var lekkert!!!
    Du har brukt så nydelige farger.
    Ønsker deg ei flott helg.

    Klem

    ReplyDelete
  16. It's so beautiful

    wow

    Zehavit

    ReplyDelete
  17. Tonja,
    I was looking for your e-mail but i didnt fount it
    so...
    Yes I'm from Israel
    I live here all my life.
    If you want to sand me an e-mail you can use : orli@shamirim.co.il
    Hugs Orli

    ReplyDelete
  18. ohh, this is gorgrous, Tonje...WOW
    Hugs Peet

    ReplyDelete
  19. takk for koselig besøk i bloggen min.
    her hos deg var det masse nydelig, og det konvoluttkortet gjorde så tilogmed jeg ble fristet til å prøve å lage et.

    ReplyDelete
  20. Så nydelig konvoluttkort du har laget Tonje!!!! Skjønne farger du har brukt :)

    Jepp, det er bare å ta seg en tur til Vestlandet og komme innom butikken vår en tur, det hadde vært kjempekoselig :)))

    Ha en flott søndag!

    ReplyDelete
  21. Hi!
    Just darling! So inspiring!
    BTW stop by my blog, I have a little something for you!
    XXX

    ReplyDelete
  22. Så nydelig kort, likte fargene utrolig godt.
    Bruken din av bordpunchen ga meg sparket til å prøve en gang til - og gjett - jeg fikk det til.

    ReplyDelete
  23. Det var godt du fikk laget ferdig kortet før punchen ble ødelagt, for kortet ble nydelig. Lever inn punchen som reklamasjon, for de skal tåle bazzill.

    Tusen takk for hyggelig komentar i bloggen min.

    Ha en fin kveld :)

    Klem

    ReplyDelete
  24. Oi, så rålekkert. Kjempe flott fargevalg. Dette kan du. :D

    ReplyDelete
  25. This is adorable! hugs from Nilla

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!