20 April 2009

Inspired by summer - Sommerinspirasjon

I colored some images with my Promarkers during the easter holydays trying to get better at it. I think I have improved but I need more practice. This is one of the images I colored. I tried to make a card out of it, but hey, making cards at twelve o'clock in the night is not really my thing.

Jeg tok med meg Promarkerne mine på påskeferien for å forsøke å bli bedre på dette. Jeg har nok blitt litt bedre, men det er et stykke igjen, så jeg trenger å øve mer. Dette kortet ble laget tolv i natt, og det er absolutt forferdelig å sitte å være så trøtt og skal gjøre ferdig et kort. Hadde lyst å sette på noe mer på det, men fant liksom ikke noe som "passet". Har jo bare en million duppeditter... men det passet altså ikke. hihi.

5 comments:

  1. Kortet er nydelig tonje!!Så klare flotte farger, jeg digget det med en gang!!

    ReplyDelete
  2. Jeg synes at du er superflink!!! Trenger ikke å øve mer i det hele tatt!!

    Klem, Beata

    ReplyDelete
  3. wow et kort med skønne farver

    ReplyDelete
  4. Synes ikke det mangler noenting, jeg, det var jo bare nydelig.

    ReplyDelete
  5. Jeg synes fargeleggingen er super jeg! Flott kort!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!