03 April 2009

Crazy Amigo Challenge - Butterflies


Crazy Amigo Challenge has this week a challenge with the theme "butterflies". I was really going about packing for the holidays when the creative spirit just threw himself on me and I sat down and decorated this paperbag. And there is two butterflies here.

We have had quite a lot of sickness here the last months. Maia, my youngest have been through not less than four episodes of stomach-illness, I am starting with my third. She has now cough a terrible cold as well. It is a norovirus that has taken its terrible hold on us and I hope we soon will get rid of it, as we are just so exhausted now.

Wishing you all a great Easter holyday !

Crazy Amigo Challenge har denne uken en utfordring som går på sommerfugler. I og med at den kreative ånd kastet seg over meg måtte jeg dekorere denne papirposen i all hast. Jeg var egentlig i gang med å rydde og pakke skjønner du... Bildene er fra de flotte vintagearkene til Minnehjørnet. Sommerfuglene er Panduro, og papirposen er Binders. Binders har jo ENDELIG tatt inn sånne fine papirposer i fire forskjellige farger, så jeg har lagret opp noen hundre stykker. Det er jo ille å måtte gå tom for dem vet du...haha!

Baksiden er litt stusselig dekorert, kan ikke forlange alt mulig av meg akkurat nå:

Vi har vært drabbet av forferdelig mye sykdom her i det siste. Maia er i gang med omgang fire av norovirus, jeg er i gang med nr. tre. I tillegg har hun fått en fæl forkjølelse. Nå håper jeg at vi snart slipper mer for nå er vi utrolig utslitte alle mann.

Ønsker alle en riktig God påske!

12 comments:

  1. wow så nydelig en pose med lækkert motiv og farver

    ReplyDelete
  2. Dette var aldeles nydelig Tonje :)

    ReplyDelete
  3. Nydelig gavepose du har laget.
    Takk for koselige hilsener i bloggen min. Håper det går greit med deg til tross for at det har vært litt mye i det siste. Tenker veldig mye på deg.
    Takk også for de koselige awardene jeg har fått av deg i det siste. Det er veldig hyggelig å bli satt pris på.
    Her går livet sin vante gang. Mor i huset er litt egoistisk og gjør kun det ho syns er hyggelig, men det er den eneste fordelen man har når man går på CG. Og alle her viser forståelse for det.
    Håper du får en fin påske og at kroppen er snill mot deg.
    Kanskje vi skal prøve på en lunch en dag etter påske :-)

    ReplyDelete
  4. Speechless! Great artwork! Hope you babies get better soon.

    ReplyDelete
  5. Sååå Nyyyydelig!
    God påske.

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  6. knallflott pose!! for en koselig look med farger og bilde... superfint! likte baksida også veldig godt, med det runde bildet i midten. skikkelig forseggjort arbeid her ;)

    ReplyDelete
  7. Love this paperbag, it's absolutely gorgeous!!!
    Peet x

    ReplyDelete
  8. Denne var skikkelig lekker!
    Håper alle snart er friske og ønsker deg en fabelaktig påske!

    ReplyDelete
  9. Denne gaveposen var jo rååålekker, Tonje, vet ikke helt hva du synes er stusselig med den baksiden... Du er bare så flink med fargekombinasjoner, jeg plukker alltid et tips eller tre med meg herfra :)

    Ønsker deg en riktig god påske, håper dere kommer dere på beina og får nyte litt sol og varme og fred og ro, for det kan det se ut til at dere trenger!
    Gode klemmer og varme tanker fra Hanne:)

    ReplyDelete
  10. Det er så lekkert alt du lager. Du er så dyktig med farger og detaljer!!!

    ReplyDelete
  11. Vakker gavepose vennen min.
    Mye sykdom hos dere også ja - skjønner godt hvordan det er. Her måtte vi avbryte resten av påskeferien og dra til byen igjen da Martine ble skikkelig astmasyk igjen. Men det er nå kjekt med litt bypåske også da.

    Masse lekkert du har laget siden jeg var her sist. Digger stilen din vennen

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!