28 April 2009

ATC swapp - Eyes


A time ago, I joined in a swap with the theme "eyes". I made these for the swap. The middlepart is covered with clear embossingpowder and heatet som it is a bit shiny. Doen not show on the picture. I sewed along all the edges and spent quite a while gluing on all the "diamonds" around the sircle. The bling-bling-swirls where preglued so I just had to stick them on. The background is from my old book that I found on a flee-marked. It is from 1820 and someone might think I am crazy using an old book like that with gothic letters in my crafting projects. They are probably right.

I have spent the entire day cleaning up my crafting room. Believe me, it looked like someone dropped a bomb in there. Now I can finally see the floor again, and even my desk, at the same time!

I have tried to organize all my stamps as well, especially all my clearstamps. I discovered that I probably might have a crush on Inkadinkado stamps since I have about thirty sheets of different Inkadinkado stamps. I even found four sheets I did not know that I had. And to honest... I have way too many stamps.

Jeg var med på en atc-swap for en tid tilbake hvor temaet var "øyne". Så da lagde jeg disse her. Bakgrunnen er fra min gamle bok fra 1820, som er distresset. De er sydd rundt kanten og midtpartiet er embosset med klarembossing, men det synes ikke. Alle diamantene som er rundt midtpartiet er limt på for hånd, jeg begynner å få teken på diamantliming nå. De diamantswirlene er ferdig kjøpt så de var bare å lime på.

Jeg har brukt hele dagen på å rydde hobbyrommet. Jeg startet halv elleve og da jeg var så sliten og sulten at jeg begynte å sjangle gikk jeg opp på kjøkkenet for å ta meg litt mat, og oppdaget at klokken var halv fem! Det sier noe om hvilken tilstand det rommet var i. Og jeg er ennå ikke ferdig. Men nå kan jeg se både pulten og gulvet. På en gang!

Jeg har også forsøkt å organisere clearstampene mine i dag. Det trengtes, for der rådet det det fullstendige kaos. Jeg oppdaget at jeg sannsynligvis har en eller annen pasjon for Inkadinkado stempler, da jeg har omtrent tredve hele plater derifra. Oppdaget også flere jeg ikke ante jeg hadde. Kremt..... rødme.....

3 comments:

  1. Takk for besøket i bloggen min.
    Har "gått" litt rundt her inne og det var masse flott å se på :)
    Det siste konvoluttkortet var "bærre lækkert"

    ReplyDelete
  2. You're wrong, Tonje...
    You can NEVER have too many stamps!!! ;)

    ReplyDelete
  3. Du verden så lekre disse ATC'ene var! Vintagekortet i dagens innlegg er bare så flott!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!