26 March 2009

Two awards - To utmerkelser

I have been the lucky recipient of two blogawards. The first one is from my friend Olivia, and I give it to these five wonderful blog-owner listed below. Please take a look at Olivias great blog and also the five reciepients!
Jeg har vært så heldig å få motta denne blog utmerkelsen fra Olivia. Jeg gir den videre til disse fem flotte blog-skrivere listet opp under her. Ta en kikk og legg igjen en kommentar på Olivias fine blog og de fem som får utmerkelsen .

Beata Ewa

Hanne

Heidi

Peet

Marja

The second one is from Angella, and I give it to these three wonderful ladies listed below. Please go and visit their blogs and leave a word. Den andre utmerkelsen jeg fikk har jeg fått fra Angella, og jeg gir den til disse damene under her. Vær så snill å besøk både Angellas blogg og de som har fått utmerkelsen og legg igjen et ord.
Hanne

Heidi

Mary

Madam

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Congratulations on your awards Tonje! You totally deserve them. Thank you for your support and for always coming back to my blog and leaving such sweet comments!
    Love you!

    ReplyDelete
  3. thanks tonje for the award!!!!

    ReplyDelete
  4. Å søteste deg, Tonje, nå ble jeg både rørt og overrasket! Jeg har jo ikke vært så flittig på bloggebesøk i det siste, akkurat, men kanskje nettopp derfor var dette så utrolig hyggelig! Tuuusen takk, dette varmet virkelig, skal du vite!

    Goood klem til deg :)

    ReplyDelete
  5. Å søteste deg, Tonje, nå ble jeg både rørt og overrasket! Jeg har jo ikke vært så flittig på bloggebesøk i det siste, akkurat, men kanskje nettopp derfor var dette så utrolig hyggelig! Tuuusen takk, dette varmet virkelig, skal du vite!

    Goood klem til deg :)

    ReplyDelete
  6. Graturlerer:-) Disse fortjener du.
    Er bare en liten tur innom for å ønske deg ei riktig god helg.
    Klem Hege

    ReplyDelete
  7. Thank you so much, Tonje. so sweet of you!
    Hugs,
    Peet

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!