30 March 2009

Men with beards - Menn med skjegg


Think Monday- think ATC has a challenge this week that is "Men with beards". I made this green ATC with a picture that I absolutely love. I can sit and make up stories of who he is for hours and hours, but I havn't the faintest idea of who he is. But his face is absolutely fantastic, displaying so much living and so much humor.

Think Monday - think ATC har en utfordring denne uken som går på "Menn med skjegg". Det falt seg naturlig å bruke denne sjarmøren her, som jeg synes er så fantastisk. Ansiktet hans vitner om et liv vel levd om humor og erfaring.

21 comments:

  1. Wow Tonje this is funny.
    Great ATC. Love them.

    ReplyDelete
  2. Fab, what a great ATC!

    ReplyDelete
  3. Fantastic atc ! What a great image !
    LG Anke

    ReplyDelete
  4. Helt underbart Tonje!!!
    Herlig sjarmerende med glimt i øye!!
    Klemmer fra meg

    ReplyDelete
  5. Oh my, how fab card! The man looks so happy and funny=)

    ReplyDelete
  6. Oh I love it! He has such joy on his face. Love your background and the pearls too.

    ReplyDelete
  7. Great picture of the old man with beard.

    ReplyDelete
  8. fabulous!!! what a cool image!!!

    ReplyDelete
  9. A Fabulous image - I love it!

    ReplyDelete
  10. I agree. What a great image. You ATC is fabulous!

    ReplyDelete
  11. Oh well! What a man. I love this smile without teeth. Super cool ATC.

    ReplyDelete
  12. That is quite an image.....love your ATC!

    ReplyDelete
  13. Wowwww*gg*, toll gemacht!

    ReplyDelete
  14. What a great image! I love the green background and the circle of beads! It's a special piece of art!!!

    ReplyDelete
  15. Der er han jo igjen.... Jeg bare elsker den mannen:)

    klem
    Angella

    ReplyDelete
  16. What an amazing image. Great ATC!

    ReplyDelete
  17. Herlig ATC! Både motivet og fargen :) Jeg var egentlig inne i bloggen din tidligere i dag for å kommentere det flotte hÄnglar-kortet ditt! Det ble utrolig flott med den røde fargen!

    Takk for besøket i bloggen min, det stemmer at det var kortet som ble vist i Ett Trykk. Kortet var ikke en del av bidragene mine altså, men noe jeg hadde laget utenom ;) (ellers kunne jeg jo ikke vist det fram enda) Kjempekoselig at du likte det jeg hadde laget, tusen takk for gode ord!

    Ha en fin uke videre!
    Klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  18. This is so FUN!! What a great silly image to pick..I love it..made me smile!

    ReplyDelete
  19. Absolutely LOVE this image, Tonje! It really makes the whole ATC.

    ReplyDelete
  20. Hei Tonje!
    Så herlig ATC. Helt enig med deg - dette ansiktet vitner om et liv levd med humor!

    HÄnglar-kortet ditt er nydelig. Så herlige farger. Det ble kjempefint med de røde blomstene!

    Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Det varmer!

    Nå står påsken for døren, og det skal bli så sinnsykt godt med noen dager fri.
    Forhåpentligvis får vi masse fint vær, som sørger for at våren virkelig setter inn!

    Ha en riktig god påske, Tonje!

    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!