28 March 2009

Hänglar och stänglar

This card was really hard to give "birth" to... it was not untill I found out to go for red it all came together. I had until then tries all different kinds of embellishments and blue-green colors without feeling content. I really do have diffeculties now to create, my creativity seems so lost, so far away. Well, I am not panicking, I know it will return when I am ready. It is just time to fill my soul with other things I recon.

Dette kortet hadde en trang fødsel. Det var ikke før jeg bestemte meg for å ta med rødt at det løsnet. Da hadde jeg frem til det forsøkt med allverdens primablomster, bling og ting i grønt og blått utan at det "stemte". Det er utrolig hvor langt inne ting sitter om dagen, men jeg får ikke panikk (selv om Gubbelure lurte på om han skulle gjøre om hobbyrommet mitt til en saloon!!!!!! Tror den ideen kom som bakgrunn av min intense linedancer aktivitet for tiden. Men, no way!!) Jeg har imidlertid ikke panikk... jeg regner bare med at hodet trengs å fylle seg med andre ting enn kreativitet, det kommer tilbake når det kommer, tenker jeg.

2 comments:

  1. Anonymous29/3/09 12:00

    Nydelig kort Tonje! Herlige farger og fint fargelagt.
    Randi

    ReplyDelete
  2. Her var det kommet mye fint siden sist jeg var innom på kikking.....

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!