11 March 2009

Hänglar och stänglar kort - Hänglar card


Wow, this is almost to good to be true. TWO ENTRIES in my blog in ONE day!!??? It might have to do with the marvelous weather outside. The sun is shining, the snow is at last melting, and the cats even wanted to go outside today, just walking where the snow is melted. I actually made this card some days ago, but have not found any energy to photograph it and post it. I feel somewhat lazy, outside myself these days. And, I have to confess that the image is also colored almost six months ago, but I found it and wanted to make something out of it. I am certainly not in the coloring mood today so it is good that I already have some images ready made.


Jøsses...dette er nesten for godt til å være sant. TO hele innlegg i bloggen min på samme dag??? Det har muligens med sol, varme og snøsmelting, eller dårlig samvittighet å gjøre. Aner ikke. Stempelmotivet har jeg fargelagt for evigheter siden, har en bunke liggende ferdig fargelagt i tilfelle jeg skulle få lyst til å lage noe. Så jeg fant denne lille filuren og fant ut at jeg skulle lage et enkelt kort ut av det. Jeg sier "enkelt" fordi dette er et vanlig oppsett jeg har på mange av mine kort, så det trengs ikke store hjerneaktiviteten å gjøre det ferdig. Og det passer meg utmerket disse dager. Jeg har ikke så mye energi, er litt utenfor meg selv ennå og har vanskeligheter for å finne roen til å sette meg ned å gjøre noe kortmessig. Men altå... jeg har klart det i dag, og det er ikke en rent liten prestasjon til å være meg.

19 comments:

  1. Nei men gurimalla så koselig dette var!! Virkelig nydelig var det!!!

    Klemmer fra Marianne:)

    ReplyDelete
  2. Å, så godt å se at du er i gang igjen Tonje! Det var et kjempekoselig kort, og den ATC-en under var helt nydelig! At fargene ikke blir som de skal når man tar bilder, vet vi vel alle! Stå på videre!
    Klem fra Gro

    ReplyDelete
  3. WOW wow hvor ser det godt ud, æøkre farver og opsætning

    ReplyDelete
  4. Så nydelig det var!!! Skjønne farger du har brukt! Godt å se at du lager kort igjen!
    Ha en fin kveld!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Beautiful card! I love it.

    ReplyDelete
  6. Hei vennen

    Jeg har nesten ikke turt å komme her i det siste for jeg var så redd for hva som kom til å stå her.
    Og nå kjæreste Tonje hopper og danser jeg av glede. Jeg er så glad for at prøvene dine var normale.Det var fantastiske nyheter.
    Men håper jo at de også klarer å utrede deg helt da sånn at de finner ut av alt sammen.

    Deilig å se kunstverkene dine igjen.
    Har bare lyst til å gi deg verdens største klem akkurat nå

    -Heidi

    ReplyDelete
  7. Nydelige begge to!! Så bra at du er i swing igjen!! (og da mener jeg kort og ikke dans :o) )

    ReplyDelete
  8. Fantastisk, Tonje - både at du bobler litt igjen og at du lager så flotte kort! Så forskjellige, og så nydelige, begge to, likte så godt plasseringa og alt sammen på det HS-kortet...

    Gooooooood klem fra Hanne:)

    ReplyDelete
  9. Det er godt å se at dine små kunstverk kommer på bloggen igjen.

    Jeg sliter med akkurat det samme, fragene på kortene kommer ikke fram på bildene i bloggen.

    Hangler kortet med gutten er kjempe fin. Liker faregene du bruker.

    Å Atc er så vakker. Vet kor mye arbeid du legger i dem Tonje. Bakgunn var så fiiiiiin.

    Håper du finner ut hva det er som gjør at blodtrykket ditt er som det er.

    Å dansingen ser utrolig morsom ut.
    Det er nok ikke lett å få beina med. Minste jenta mi danser line danse og jeg har prøvd på stue golvet med henne ,blir mye latter og beina mine vil liksom ikke.

    Å jeg setter utrolig stor pris på de awardene jeg har fått av deg:))

    Ha en fin dag
    Klem hege

    ReplyDelete
  10. For et nydelig kort. Kjempefine farger.

    ReplyDelete
  11. Jeg må nå bare si at jeg liker de enkle kortene dine veldig godt. :) Kjempe flott kort, dette. Er veldig glad i fargene du har brukt. Klem

    ReplyDelete
  12. Nydelig! Herlige farger!
    Koselig å se at du er i gang,
    men ta det med ro Tonje, ta godt vare på deg selv!!!

    Klemmer fra Turid

    ReplyDelete
  13. Så flott og søtt kort! Likte så godt farvene du har brukt, og alt står jo så godt til hverandre! Et skikkelig snuppelinsk kort!

    Er så godt å se deg tilbake igjen med kortene dine, har jo savnet deg selv om jeg ikke har vært så aktiv selv heller ;)

    Vi skal på hytta i helga, men håper du har en god mail fra meg over helga :) Kos dere masse i helga alle sammen, og hils gjengen!

    Klem fra meg her oppe i nord!

    ReplyDelete
  14. Så lekkert og delikat kort,flotte farger. (titter innom avogtil,godt å høre at ting ser ut til å ordne seg for deg)

    ReplyDelete
  15. Kortet ditt er kjempenydelig!♥

    Og jeg er sååååååå glad for at du fikk gode nyheter da prøvesvarene kom! Stor klem til deg!

    ReplyDelete
  16. Så myke herlige farger! Ett kort som er godt å se på!

    ReplyDelete
  17. Love the flowers & swirls! Did you draw the swirls? How about the flowers!

    ReplyDelete
  18. How lovely is your card, I loke the bright colors.
    hugs from germany, Anja

    ReplyDelete
  19. alldeles nydelig.. fargene var jo suverene, så varme og innbydende. og virkelig lekkert pyntet, meget rene linjer og flotte detaljer

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!