18 February 2009

Vintage lady


A very simple card from me. I am not really in the creative mood right now. There is too much going on in my life and not all of them are so great. Hopefully good doctors will be able to help me to a better life and health. I am sorry I don't have the energy or time to visit all your blogs right now.
Et veldig enkelt kort fra meg. Jeg er ikke i et kreativt hjørne for tiden, det foregår for mye i livet mitt akkurat nå, og ikke alt er like hyggelig. Jeg håper at legene mine kan klare å fikse det siste som har dukket opp slik at jeg kan få det bedre. Beklager at jeg ikke klarer å besøke alle bloggene deres akkurat nå.


7 comments:

  1. Imponerende hva du klarer å få til, selv om formen er dårlig.Enkelt??? Dette var bare sååå stilig og elegant!!!

    Klemmer fra Marianne.)

    ReplyDelete
  2. I love that card! Very beautiful picture and the colours are perfect!!

    ReplyDelete
  3. I love that card! Very beautiful picture and the colours are perfect!!

    ReplyDelete
  4. Dette var bare helt nyyyydelig Tonje. Helt i min smak !

    ReplyDelete
  5. Does not look simple to me! It's GORGEOUS!! And you made this beauty not being in a creative mood???
    I do keep on praying for you. Wishing you all the best, including great health!!

    ReplyDelete
  6. Kortet er nydelig Tonje og jeg håper virkelig at legene kan hjelpe deg :)
    Varm klem fra Inger Marie

    ReplyDelete
  7. Hi Tonje!
    I am sorry to hear you're not feeling too good! Stop by my blog for a little surprise!
    BTW I really need to take lessons from you on how to do Vintage!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!