20 February 2009

Memorybox


My head is definetly elsewhere right now, but I managed to decorate a wooden box I found in the shop today. A box to keep secrets in. My thoughts behind this box is to fill them with small handwritten notes with memories and good wishes for my two daughters. I will have to make one more. I hope that it will give them lots of laughter, smiles and good memories when they grow up.

Hodet mitt er ikke akkurat helt tilstede for tiden, men jeg klarte å få dekorert en liten boks i dag som jeg fant i butikken. Planen er å fylle boksen med små lapper med minner og gode ønsker for de to døtrene mine som de forhåpentligvis vil gi dem mye glede, latter og gode minner når de blir større.

4 comments:

  1. Så lekker boks og herlig bilde du har brukt. Stilig med perlene som ramme.

    ReplyDelete
  2. What a great idea! Your daughters will cherish this heirloom.

    ReplyDelete
  3. Super lækker boks og sød ide

    ReplyDelete
  4. For en flott idé. Det blir koselig for dem å ha. Og boksen var jo bare lekker.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!