27 February 2009

I am not walking alone

I just wanted to post this message saying thank you to everyone of you for your prayers, thoughts, kind remarks, emails, sms'es, flowers, cards and hugs. I feel like I have half the world with me on this journey, and my God, I feel strong!!! I have gone from having completely dark days to having hope and feeling so sure that the doctors are wrong and that I am right! I will stay with these thoughts utill I we can get some more results on the table. I went to my doctor today but none of the testresults had come. He too was admitting now that this might be something else than a tumor, and he promised me to call me as soon as the results came. I am feeling positive and strong knowing that I am not walking alone.

Jeg ønsker å skrive ned en stor takk for alle bønnene, tankene, de gode ordene, e-mailene, sms'ene, blomstene, kortene og klemmene. Jeg føler jeg har halve verden med meg på denne reisen jeg gjør nå og jeg føler meg så sterk!!! Jeg har gått fra å ha kullsvarte dager og tanker til å ha håp og føle at legene har tatt feil, og jeg har rett. Jeg vil forsøke å være tilstede i akkurat disse tankene til vi får noen flere prøveresultater på bordet. Jeg var hos legen i dag, men ingen resultater har kommet. Legen og jeg drøftet mye frem og til bake og det ser ut til at han begynner å tror at han kan ha tatt feil han også. Han lovet meg å ringe så fort prøveresultatene forelå. Jeg føler meg sterk og positiv fordi jeg vet jeg ikke vandrer alene. Takk for at dere er der.

10 comments:

  1. Jeg kaller dette for gode nyheter tross alt jeg.Vil fortsatt huske på deg / dere, og ber om at du vil få noen 'gode' dager oppi alt dette . Er vel vanskelig å si 'nyt dagen' -- men samtidig så håper jeg for deg at det vil være noen gode pusterom og pauser fra vonde tanker innimellom ihvertfall.

    Fortsatt mange gode ønsker, og ogsåvarme klemmer til deg fra meg

    ReplyDelete
  2. Hei snuppeline.Nu kjenner ikke vi hverandre, men gjennom mange besøk i bloggene dine, føler jeg allikavel at jeg kjenner deg litt. Titter nu innom her ikveld for å gi deg mange gode varme tanker. Klemmer fra meg

    ReplyDelete
  3. Jeg tenker masse på deg vennen min - og dette bare må gå bra. Og klart det er mange som tenker på ei så fantastisk jente som deg! Du er helt unik.

    Varme klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  4. Dear Tonje,
    I know is hard, but I am glad to hear you are being strong. It's the only way to be. You are in my prayers!
    Love,
    Oliva

    ReplyDelete
  5. Hei Tonje!

    Vil berre sei at eg er innom bloggen din frå tid til anna fordi du er ein stor inspirator for meg.
    Blei veldig lei meg då eg las at du er sjuk, men eg vil berre sei at du er i tankane mine og eg heier på deg!

    Krysser fingre og tær og alt som er for at legen har tatt feil! Vær sterk og positiv - det er mange som tenkjer på deg.

    God klem frå Kjersti

    ReplyDelete
  6. Håper det går bra med deg Tonje!
    Jeg beudrer styrken din! Du skal vite at jeg tenker masse på deg, og önsker deg positive nyheter og alt godt!

    God klem fra Anne

    ReplyDelete
  7. I'm glad to hear you're feeling more positive, and I really hope you get some good news. I'll be thinking of you.

    Sian.

    ReplyDelete
  8. Hi Tonje!
    I know you have lots on your plate right now, but when you get a chance stop by my blog.
    XXX

    ReplyDelete
  9. WOW Tonje!! You are in my prayers!! And I will continue to pray for you. God is God, and for him there is absolutely nothing impossible. Trust him and he will lead you!! And never forget you have us friends to lean on too!!
    GOD BLESS YOU FRIEND!!

    ReplyDelete
  10. Så godt å lese at du føler deg sterk!! Og at du ikke er alene, men har mange med deg!! Håper virkelig at du vil få resultatene snart og at de vil vise seg å ikke være så dystre som først antatt!!

    Sender deg mange tanker og varme klemmer!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!