04 February 2009

Pastel cards




Dagene flyr og jeg synes jeg bare står opp og legger meg og lurer på hvor timene ble av som skulle være imellom morgen og kveld. Jeg har ikke fått laget så mye i det siste. Jeg har trappet opp dansingen og det går mye tid og krefter til dette. Men noe har jeg jo fått gjort. Jeg har fått laget atc'er til en atc-swapp og et par pastell kort. Jeg har alltid planer om å lage to av hvert kort jeg lager for å klare å samle opp litt kort så jeg har å gi til enhver anledning. Men klarer det nesten aldri. Men denne gangen klarte jeg to - nesten like.

Days fly by and I feel that I wake up and go to bed, but where are the hours that is beween the two? I dance quite a lot now. Every day in fact, but I have managed to make som few cards and five atc's for a swap. Here are some of my recent work. I always plan to make two of each card just to get some more cards in my box to give away, but I hardly never remember to do that. Today I actually did : Two almost similar cards.

21 comments:

  1. Disse var nyyydelige!! De var så harmoniske og sarte i fargene! Lekkert motiv, er det fra internett?
    Klem fra Anne Jorunn:)

    ReplyDelete
  2. Hei og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min! Har tatt en runde i din også, og jeg må si at her var det masse flott, og masse inspirasjon! Takk for at du deler!!

    (og en liten kommentar til sist; er ikke jeg som har blitt med i DT til Prima, men min venninne Oddbjørg - så derfor jubler jeg!)

    ReplyDelete
  3. Hei
    For et vakkert kort. Det er kjempe fint. Du er utrolig flink og som jeg har sagt så mange ganger før en kunstner. Du tryller frem de lekkreste kort og atc. Hyggelig at du er begynt å danse. Det er veldig morsomt med line danse prøvde meg når jeg var i usa.
    Tusen tusen takk for awarden ordene du skrev om meg var så vakre fikk tårer i øyene.
    Som jeg har sagt er det utrolig hyggelig å være på dine kurs. Du er en inspirasjon og alltid et smil. Å jeg er kjempe heldig som har møtt et menneske som deg,du har et stort hjerte.
    Dette ble et langt innlegg gitt. Har det travelt for tiden, har barn som driver på, tar mye tid. Ha en fin kveld
    Klem hege

    ReplyDelete
  4. Disse var helt herlige!

    ReplyDelete
  5. Lovely cards! Is the little girl in the picture your daughter?
    I'm happy to hear you're continuing to dance :-)

    ReplyDelete
  6. Bedårende flott kort..

    ReplyDelete
  7. Flotte kort Tonje! De er i skikkelig "Snuppelinestil".
    Så moro at du har begynt å danse:)

    Klem Hanne

    ReplyDelete
  8. Noe så nydelig. sukk....

    ReplyDelete
  9. Nydelige pastellkort!!
    Kjempelurt å lage to kort samtidig : )
    Godt å høre at du får mer energi og mindre smerter av dansinga.

    ReplyDelete
  10. You have a wonderful blog.:)
    http://creativecreationsblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nyyydelige kort!!!
    Ha ei fin helg.

    ReplyDelete
  12. for noen nydelige kort i herlege sarte farger
    takk for titten
    ha en fin helg

    ReplyDelete
  13. Nydeligt!!!!

    Ha ei fin helg!

    ReplyDelete
  14. ÅÅÅÅ så utrulig lekkert!!! Nydelige farger og nydelige detaljer!!!!

    Klem,
    Jorunn

    ReplyDelete
  15. I don't know what it is, Tonje, but when I come here, I feel like I am in a world of long ago. Your vintage cards and other creations are absolutely the best. These cards are lovely and until I read what you wrote, I did not realize that they were different and then I saw it...the charms and jewels on the side are different!

    Thank you so much, my Friend, for always leaving me a beautiful comment on my blog. You sure lift my heart and my spirit as I go through this recovery time. I would love to see you dance!

    ReplyDelete
  16. Dette var eit nydeleg kort, Tonje!
    Fantastiske detaljar. Dei rosene er så søøøøte!

    ReplyDelete
  17. Hei vennen.

    Her ligger det ei utfordring til deg :)

    Klem!

    http://papirbotta.blogspot.com/2009/02/ei-utfordring.html

    ReplyDelete
  18. Disse var helt nydelige Tonje. Jeg forelsket meg helt

    ReplyDelete
  19. Both of these are really elegant and beautiful.

    ReplyDelete
  20. Absolutely beautiful and stunning Tonje! Oh I wish I could touch it myself. Love the flowers and the swirly rhinestones. Is it your daughter?

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!