20 January 2009

Think Monday - think. ATC Queen for a day

Think Monday - think ATC is a fantastic challenge blog for everyone that makes atc's or thinking of starting to make them, or just looking for ideas and inspiration. There are many artist participating in the challenges and they are extremly talented all of them. More than half of the fun is looking at what others have done with the challenge.
Gosh... what can I say about this atc. It is weird. I know. It just made itself. But it is still so many thoughts and meaning behind it.

Think Monday - think ATC er en fantastisk flott blog for alle som er interessert i atc'er. Om du er ute etter inspirasjon og kreativitet eller har lyst å begynne å lage atc'er men er litt usikker, så er dette en blog vel verdt å besøke. Hver uke blir det lagt ut nye utfordringer og denne gangen var temaet "dronning for en dag".

Det er utrolig morsomt å se hva alle lager ut av temaene, for det er mye forskjellig og veldig høyt nivå blandt deltagerne synes jeg. Jeg lærer noe hver eneste gang jeg er på blog-runde der.
Hva kan jeg si om denne atc'en? Vel.... den er rar. Jeg vet det. Den ble til av seg selv, samtidig som det er mange personlige tanker og følelser bak den. Jeg følte jeg bare måtte utagere litt etter forrige postings sukkersøte vintage skrin.

17 comments:

  1. OMG what a brilliant queen.
    Stunning ATC.

    ReplyDelete
  2. Fantastisk og genial!! :-)

    Ha en fin dag i sneen!

    ReplyDelete
  3. fantastic!!! what a great image!!

    ReplyDelete
  4. Denne er uuuuuuutrolig kul!!!!!! Det er så moro å følge med på bloggen din! Du tryller jo fram det ene lekrere enn det andre!

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  5. Takk for kommentaren! Teksten kommer fra Catslife Press. Jeg har masse stempler fra dem. Denne teksten syntes jeg også passet bra til denne ATC'en:)

    ReplyDelete
  6. Så vanvittig stilig den ble Tonje, noe helt for seg selv denne ATC'en, kreativ som få!!

    ReplyDelete
  7. This is great! It's reminds like a zettiology style. You are very talented:)

    ReplyDelete
  8. what a lovely queen !!!
    thanks for jou lovely comments on my blog.

    ReplyDelete
  9. Åååå så kul denne var da1 Skikkelig kreativt laget - det der hadde iallefall ikke jeg kommet på.
    Jeg sier det igjen - digger stilen din

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  10. what a gorgeous card!
    great image and colors.

    ReplyDelete
  11. Sehr interessant gemacht, tolles ATC!!

    ReplyDelete
  12. So creative! I love it!

    ReplyDelete
  13. That´s really COOL - great ATC!

    ReplyDelete
  14. Sikkelig stillig ATC.
    Ha en fin kveld
    Klem hege

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!