30 January 2009

Pure joy!!


I just have to tell you that it is not the dancing that caused all my pain. I went dancing yesterday, took the whole class, and continued on to the advanced class and tried a bit there too just to push the limits (but way too advanced for me yet) and I had most wonderful night, no pain and I am so full of energy today! I am just thrilled beyond words!

Jeg er så glad! Jeg var så bekymret i går for at det var dansetimene som nesten tok livet av meg. Jeg hadde fått så sterke smerter siden forrige dansing. Så i går tok jeg nok en danseklasse og dyttet grensene såpass at jeg ble igjen til neste dansetime skulle begynne og forsøkte litt der også. Og jeg har hatt verdens herligste natt (med tusen koreografier dansende i hodet mitt!) og har våknet full av futt og fart! Det betyr så ekstremt mye for meg at jeg kan få lov å danse!


9 comments:

  1. I am glad to hear that you able to continue dancing...I enjoyed your video! What type of pain do you suffer from (only if you want to share)?

    ReplyDelete
  2. Så flott da! Håper kroppen din holder ut og innser at den har godt av dette! Bare det å høre at du er fornøyd, gjør meg glad!

    Ha en dansende flott helg, vennen min!

    Klem fra meg i nord!

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/2/09 09:44

    Så bra Tonje! Men ikke glem å lytte til signaler fra kroppen din i din iver etter å danse :)

    Er så glad på dine vegne!

    klem fra mor.

    ReplyDelete
  4. ÅÅå så herlig å få danse slik!!
    Heldig du er!

    Så mange vakre ATC`er du har laga i det siste!!! Nyyydelige farger og lekre detaljer!!!

    Klem,
    Jorunn

    ReplyDelete
  5. Ja, jeg tar meg friheten til å gi deg en award, for du er en stor inspirasjonskilde! :-)
    Hvis du ønsker å ta den i mot så ligger den i bloggen min!

    Ha en fin kveld :-)

    ReplyDelete
  6. Så glad jeg ble av å lese dette vennen min. Det fortjener du virkelig. Håper dansen kan fortsette å glede deg masse

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  7. How fantastic that you are full of energy again!!! Sending prayers so that you will be able to stay energetic. Keep on dancing!!

    ReplyDelete
  8. Så bra at du kan fortsetja dansinga - har akkurat begynt på dans sjølv og syns det er dødsgøy! :)

    Er innom sida di innimellom og henter inspirasjon, og difor ligg det ein liten ting til deg på sida mi om du stikk innom ;)

    Ha ein strålande kveld! :)

    ReplyDelete
  9. Du alger så mye fint Snuppeline! Og er til stor inspirasjon for meg:)

    Klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!