23 January 2009

My dance sneakers! Danseskoene mine!

Jeg har fått tak i dansesko i dag!! På Oslo Dance og Fitness store. Butikken ligger i Oslo sentrum i Strøget. Dvs. Storgata 13. De har til og med nettbutikk! Skoene er med skikkelig demping og de passer mine litt ødelagte tåledd. Og de har såle som gjør at man kan snu og vende på seg uten av skoene henger fast i underlaget. Og skoene, som på "fagspråket" heter dansesneakers skal jeg bruke til linedance! Jeg måtte ned en halv til en størrelse i forhold til hva jeg ellers bruker, ergo så er de store i størrelsen disse her. Men åååååååååååååååh..... så deilige å ha på foten!!

I got my dancingshoes today! In Oslo I found a shop that sells dance sneakers, and they had my size too! They are just unbelievable to dance with as it feels like I am floating on air, and that is just what my toe-joints need. I am so happy!!

2 comments:

  1. Anonymous28/1/09 15:30

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Hey, these shoes look like mine! What type of dancing are you doing? I've been doing the Zumba dance exercise classes at our wellness center. It is SO much fun! Loving all your artwork, Tonje. TFS! God bless you~

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!