06 January 2009

DT card with Pysselpassion stamp - Pysselpassionkort

EEEEEEEEENDELIG!!! Endelig, endelig har jeg fått ryddet det kreative roterommet mitt, det har tatt noe som føles som vinter og vår fordi det var fjorten tusen små duppeditter som skulle sorteres hit og dit. For når jeg mener å rydde så mener jeg å rydde. Er ikke født i jomfruens tegn uten å mene det vet du! Vi er jo kjent som både å være systematiske og petrimetriske. Og det kommer jo, om ikke annet, godt med når man skal rydde.

I går inviet jeg rommet mitt med hyggelig stempeltreff. Riktignok fikk vi ikke gjort stort, men desto mere skravling ble det jo!


Her er et DT kort for Minnehjørnet med Pysselpassion stempel. Agnes og Melwin heter de to små og minner meg om da jeg var seks år og satt på trappen og dinglet med beina og Per, fem år, satt ved siden av meg og jeg fikk mitt første kyss. Det var vått og smakte jord og meitemark. For Per pleide å spise meitemarker ryktes det. Aner ikke om han var sulten støtt eller hva som forårsaket hans nokså bisarre apetitt på meitemarker... Han har forhåpentligvis sluttet med det nå...

Swirlene er fra Stempelglede og kortet som det står "gavekort" på er et gavekort på et kyss selvfølgelig, og er fra Ett trykk. Det gigantiske snøfnugget er fra Bazill chips.

At laaaaaast have I manged to clean up my room, and put millions of small pieces into millions of small boxes. I celebrated the tidyness with inviting to a rubberstamps-gathering, and allthough we did not make much, we managed at least to talk a lot!


This card is with a stamp from Pysselpassion. It is Agnes and Melwin and probably their first kiss, which reminds me of my own. I was six and Per, sitting beside me was five. It was raining, we where extremely dirty and he lent over and gave me a kiss. It tasted like mud and earthwormes. Per ate earthwormes you see. I do not know if they where tasty of what caused his strange taste for them. I hope at least he has stopped eating them now...

The card stuck behind the circle says "Gift certificate" and is for a kiss. Of course. The swirls are from Stempelglede. The ginormous snowflake is from Bazill chips.

8 comments:

  1. Åh, så nydelig dette ble, Tonje!♥
    Og du skriver nå så artig, sånn at jeg nesten kjenner smaken av meitemark jeg også, selv om jeg aldri har hatt noe av den sorten innenfor tenna mine noen gang...:o)

    ReplyDelete
  2. Det ble så flott! Litt utenom det vanlige på en måte fra din kant, men like flott uansett.

    Morsomt det du skriver, enig med Aud der! Tror det var på en sånn serie på tv der de ble oppfordret til både å spise det ene og andre, så spiste de meitemarker eller makk som vi sier her oppe. Det knaste for det er visst masse småstein i de, usj og usj! Sikkert godt for de som er steine gal ;)

    Klem!

    ReplyDelete
  3. Hehe... ler her jeg... for jeg har en gang blitt lurt av storebroren min til aa smake paa meitemark... Men det ble med den ene gangen altsaa! Uannsett... kortet ditt er helt nydelig!

    ReplyDelete
  4. Hei
    Koret er kjæmpe flott. Må si meg ening i de overfor du er en kløpper i å skrive. Mange ganger når jeg leser bloggen din ser jeg for meg det du skriver om.
    Har nok smakt det engang veddet om jeg ville spise en meitemark for ei stor klinkke kule. Den var kjempe fin klinkke kule altså. Tok sats og det var første og siste gang. Smakte ikke noe særlig nei Æsj.
    Ha en fin kveld.
    Klem Hege

    ReplyDelete
  5. Dette ble så nydelig, Tonje! Friske, flotte farger og et skikkelig søt motiv!

    Ha en flott uke!

    Klem, Beata.

    ReplyDelete
  6. Hihi, en artig historie til et superkoselig kort, jeg kunne nesten kjenne smaken av meitemark selv jeg, *fnis*.

    Marianne:)

    ReplyDelete
  7. Kjempefint kort i aldeles nydelige farger.

    ReplyDelete
  8. Nydelig kort i herlige farger;-)
    Stempelklem fra
    May-Britt

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!