22 January 2009

Created by hand challenge - heart


First of all I want to thank each and everyone of you who has been so kind as to leave a comment to my posts. I appreciate it so much, and it brings so much joy to my life. Thank you!
Today I thought I had to stay in bed for the rest of the day, I usually have to do that after being to the painclinic because I am exhausted. But I felt even worse in bed, so I walked down to my craftroom and made this card instead. I am very happy that I was able to!

This is for Created by Hand's challenge "hearts". The heart is cut out with a Cuttlebug die in cardboard and then decorated with paper. All the papers are distressed with Tea Dye and Vintage Photo from Ranger ink. The stamped ticket says "It is you day today - Happy Birthday!" in norwegian and is from Ett trykk.
Først og fremst må jeg takke alle som har vært innom i de siste å lagt igjen kommentarer. Det gleder meg utrolig og betyr veldig mye for meg. I dag trodde jeg at jeg måtte tilbringe resten av dagen i sengen, jeg må gjerne det etter å ha vært på smerteklinikken fordi jeg blir ekstremt dårlig etterpå. Men det ble faktisk enda verre å ligge så jeg tuslet ned på rote-hobby-rommet mitt (Det er så vidt jeg finner pulten min nå.... tror jeg må rydde litt....) og fikk laget dette kortet her. Det var en god følelse.
Kortet er for Created by Hand's utfordring : "Hjerter". Hjertet er kuttet ut med en Cuttlebug die i papp og belagt med dekorpapir. Alle arkene er distresset med Ranger sin distressputer i Tea Dye og Vintage Photo. Merkelappen er fra Ett Trykk's mange flotte stempelplater.

15 comments:

  1. Å æ like de fargene du bruker på kortene dine. Kjmpe lekkert:-))
    Håper du føler deg bedre og at behandligen hjelper.
    Har jobbet seinvakt i dag.
    Ha en fin kveld
    Klem Hege

    ReplyDelete
  2. Åh... dååån!! Dette var virkelig lekkert! Nydelige farger!
    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    ReplyDelete
  3. Tonje,

    Your card is just so pretty, it brought tears to my eyes. Oh, how happy I am that I am still able to see your creations each time I come here. It hurts my heart to read about your pain clinic visits....take care, my Friend.

    Love, Glee

    ReplyDelete
  4. This is fabulous. Fantastic collage. I love the cupid hanging from the heart. Great idea.

    ReplyDelete
  5. what a beautiful card you made.
    love the way you have colored

    ReplyDelete
  6. Such a fantastic job! I hope you don't mind if I CASE it!
    Sorry to learn you have to deal with so much pain. Thinking of you.
    Take care.

    ReplyDelete
  7. Nydelig kort....Nydelig fargekombinasjon og alt...

    bloggen din er veldig inspirerende, så kommer til å kikke her for å få inspirasjon:D

    ReplyDelete
  8. I love the way you always pay so much attention to detail with gorgeous embellishments. Such a beautiful card!

    Thanks also for your comments on my green bird - very kind words!

    Ros

    ReplyDelete
  9. Dette kortet var vakkert!! Du er utrolig flink!!!

    God helg fra Marianne:)

    ReplyDelete
  10. Utrolig fint det kortet var!!!!!
    Lykke til med dansingen!

    ReplyDelete
  11. I'm happy to found your blog!I'm impressed with all your beautiful artwork.
    If I may, I want put your blog to my blogroll?

    Best wishes,
    Anja from germany

    ReplyDelete
  12. Såååå fint kort! Tøft med kantene du har sydd og kjempefine farger!

    ReplyDelete
  13. Nyydelig kort!!
    Lekre papirer,nyydelige detaljer!
    Klem fra Maya :)

    ReplyDelete
  14. Very nice. I love your color scheme... BIG GRIN. Very nice composition - Romantic

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!