18 January 2009

LOVE

Created by hand challenge.
The word is LOVE which have to be present on the card according to the challenge.
This is a Valentine card. I wanted to use red in my card, but the problem with using red this time of year is that it might look like a delayed christmascard. But it is not. (Got to get myself som valentine wordstamps!)
Det stamps are from Inkadinkado, the image is from Minnehjørnet, the shop I am a designer for, and the heart is from a Quickutz die (actually it is part of a winged insect-die). The text is from Lisas Altered Art. The grungeboard swirl is from Tim Holtz' grungeboard collection. It is distressed with inkpads from Ranger.

Dette kortet er til Created by hand challenge. Men det er også et kort til Minnehjørnets Valentineutfordring.

Designteamet for Minnehjørnet fikk mange oppgaver de to neste månedene av meg, og fordi jeg selv også er medlem av designteamet forsøker jeg så godt jeg kan å løse den ene utfordringen og oppgaven etter den andre. Og dette kortet kan også brukes som dt kort der med tema Valentine.

Vintage bilde fra Minnehjørnets collageark, swirl fra Tim Holtz, stemplet swirl fra Inkadinkado (elsker det navnet!), hjerter er laget med dies fra Quickutz og tekst fra Lisas Altered Art.

16 comments:

  1. så nydelig og vakkert!!! deilige farger og oppsett!!

    Klem

    ReplyDelete
  2. wow gorgeous valentijn card!!!

    ReplyDelete
  3. OMG this is really awesome.
    So wonderful and lovely card. Gorgeous.

    ReplyDelete
  4. Utrolig nyyydelig!!! Skjønne farger, og et søtt bilde!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    ReplyDelete
  5. I am unsure how to respond to you as I don't see an email address on your blog, so I am sending you a message this way. Created Byhand Tuesday challenge - you may use any products you like, they do not have to be by Quietfire Design.

    ReplyDelete
  6. Nydelig kort igjen Tonje.
    Ser ut som vi har fått vinteren på en dag her nede.
    Ungene har kosa sæ ute i sneen i dag. Selv har jeg jobbet i helgen.
    Å linedance er kjempe morsomt. Danset det en del når jeg bodde i USA, de jeg bodde hos, elsket å danse det. Så vi ble med og jeg syns det var kjempe gøy.
    Kos deg med dansingen og ha en fin søndag.

    ReplyDelete
  7. Really beautiful. I love the lace!

    ReplyDelete
  8. This is beautiful. Love the lace and romance :) thanks also for your kind comments on my painting
    Hugs June xx

    ReplyDelete
  9. What a beautiful card, Tonje! Love the lace (it looks crocheted) and the red you chose is just perfect. Simply beautiful!

    ReplyDelete
  10. What a pleasure to have found you thanks to your wonderful comment on my blog. Your artwork is SO gorgeous...beautifully rich in colour and detail. Your blog is stunning looking in general too!

    ReplyDelete
  11. Fantastisk nydelig kort vennen - dette falt jeg helt for og det bildet var jo bare såååå søtt. Har kjøpt meg en cd med mange tusen bilder på som jeg håper kommer i posten snart. Har så lyst til å prøve meg litt på denne stilen jeg også.

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  12. Nydelig :-) Det vintage arket skulle jeg gjerne ha hatt...

    Det ligger noe til deg i bloggen min

    ReplyDelete
  13. So very lovely!
    Blessings, Maria

    ReplyDelete
  14. this card is beautiful and elegant.
    the colors are magnificient

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!