24 January 2009

Awards






Tusen takk alle dere som har gitt meg awards. Jeg er ikke alltid flink til å hverken motta eller gi videre. Det er så mange awards som sirkulerer i blogland og så utrolig mange dyktige mennesker å gi dem til. Og så har vel mange også fått den både en og to og ti ganger. Jeg blir ikke sur om du hverken tar imot eller ikke sender videre, men jeg skal forsøke å peke ut noen mennesker jeg synes burde ha disse. I og med at det er forskjellige regler på alle awardene så deler jeg den ut til fem fantastiske mennesker som betyr mye i livet mitt nå.
Du er en kvinne jeg har hatt gleden å bli kjent med igjennom kursene mine. Du har i deg en utrolig fin ro, en klokhet og mye humor. Jeg liker dette så godt i deg og er ikke tvil om at du må ha havnet på riktig hylle i livet der hvor du er nå. Du er også utrolig kreativ og det er en fornøyelse å følge bloggen din enten det er bilder av kort, unger eller moder natur. Du har mye klokt å dele med deg og jeg forsøker å lytte...
Når jeg tenker på deg så tenker jeg også først og fremst på "ro" men dernest på din store klokhet og visdom. Jeg skulle ønske jeg hadde mer av din visdom og ro, det hadde hele menneskeheten hatt godt av å ha, og lære av deg. Og så er jeg veldig veldig glad i deg og beundrer deg utrolig mye. Du er utrolig kreativ uansett hva du begir deg ut på og det er en fornøyelse å følge deg.
Du er en fantastisk flott mann som jeg er blitt utrolig glad i igjennom våre utallige ordvekslinger igjennom årene. Du har lært meg mye mer enn du noensinne vil tro, og jeg har fått gleden av å se din kreative utviklingen i disse årene. Jeg er veldig glad i deg!
Selve dobbeltgjengeren min på så mange måter. Du er en jente som jeg la merke til fra første gang jeg "så" deg på RS forumet og som har inspirert meg så utallige ganger med din kreativitet. For du kan jaggu meg mye!!! Jeg liker stilen din og jeg liker våre lange mail og telefonsamtaler i nattemørket (haha.... det er jo mørkt hele tiden hos deg nesten...) Og så er jeg veldig glad i deg!
Du fortjener jo absolutt alle disse awardene selv om du har fått dem gang på gang før. Men du har kanskje ikke fått disse ordene: Jeg setter så stor pris på din store kreativitet og ditt store hjerte. Jeg kjenner deg ikke annet enn i blogland, men du har satt ett stort fotavtrykk etter deg. Du er alltid så full av gode ord og så flink til å kommentere og jeg ser på deg som en liten lysengel i blogland.
Nå kan dere velge hva dere vil gjøre med disse awardene, men jeg håper at du tar til deg ordene mine. klem
I will just translate parts of this. I have given these awards to five brilliant norwegian men and women. I have given them for their ability to make a difference in my life, for making it richer and because I care a lot for them. Go an visit their blogs if you like!

3 comments:

  1. Tusen takk for de nydelige ordene vennen min - de rørte meg langt inn i hjertet. Fikk nesten tårer i øynene jeg! Du er så snill og god og jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med deg!
    Det er alltid så koselig når jeg kommer inn i bloggen min og ser at du har vært der! Og like kjekt er det å komme på besøk i bloggen din og få masser av inspirasjon. Du er bare helt unik!!!!
    Ha en toppers helg. Her skrur vi Ikea møbler for harde livet. Guttungen på snart elleve år ville plutselig ha et litt mindre barnslig rom!

    Klemmer fra
    Heidi

    ReplyDelete
  2. Åhh.... Blir nesten stum her jeg. Tusen takk for de vakre ordene. Veldig hyggelig å komme inn her å lese hva du har skrevet. Om oss alle. Det viser bare hvilken generøs person du er.
    Og du skal vite at jeg setter uendelig stor pris på deg.
    Takk for at du gjør livet mitt litt rikere og takk for alle de utrolig hyggelige kommentarene i bloggen min.
    Klem fra Monika

    ReplyDelete
  3. Tusen takk vennen min, for de pene ord! Ja vi er nok ganske så like, så det passet nok bra :)

    Ha ei god natt, Tonje!

    Klem fra Desiree

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!