29 January 2009

Atc just 4 fun



I've had some pretty tough days lately with a lot of pain. I hope and pray that it has nothing to do with me starting to dance again. I would be crushed if it was so. I enjoy it so much but if it is going to leave me in bed for two days after each time I danced, I might have to stop. The only thing to do is to just try it out and see if it was just the weather that knocked me out or if it was the dancing. I have plans of signing up for yet another class today on a trial basis. If I don't get any more pain and if I enjoy dancing there I will continue dancing there as well! Linedancing twice weekly will hopefully keep me fit and happy! Dancing makes me happy. You should try it out!

Yesterday night the pain got better so I managed to make som atc's. I clearly see that when I am feeling fit for fight I make better artwork than when I am tired. But still, it gives me pleasure to feel that I am doing something, creating, so I will post them both even though I am not hundred procent pleased about either of them.
I have to learn the lesson of being content with what I am able to do, and not critize myself for not doing 100% all the time. Ok, so the atc's did not turn out the way I wanted, but at least I managed to make some, and that is far more than I managed the day before. But it is a hard lesson to get. Above is one of the atc's i made yesterday and on the post prior to this is the other one.

This one is made from images from Lisas Altered Art. On the right hand side I used a stencil from Panduro and Cracklepaint from Rangerink. The background is stamped with a textstamp. The number "2" symbolizes how good it is to be two, either it is a friend, your family or just being with my darling Stein.


Jeg har hatt noe fæle dager i det siste. Jeg håper og ber at det ikke har noe med dansingen å gjøre og at det bare var tilfeldighet at jeg fikk det etter dansingen på tirsdag. Jeg vil bli helt knust hvis det er dansingen. Så, for å teste ut hva som forårsaker hva så har jeg i dag meldt meg på nok et dansekurs, på prøvebasis. Jeg håper det går bra slik at jeg kan fortsette med dansing to ganger i uken. Det er jo så vanvittig gøyalt! Du burde prøve.

Jeg klarte i går å lage to atc'er ettersom smertene avtok en del. Det er denne over her og den i postingen under. Jeg må lære meg å godta og sette pris på at jeg kan lage noe, være glad for det istedet for å sitte å kristisere meg selv for at jeg ikke klarte å lage dem slik jeg ville de skulle være. Det er en tung lærdom å svelge. Jeg vil så gjerne være perfekt i mine egen øyne men må innse at kanskje jeg heller skal være glad for at jeg kom meg ut av sengen i går og fikk laget noe i det hele tatt.

Denne atc'en har bilder fra Lisas Altered Art og jeg har brukt en stensil fra Panduro på høyre side som jeg penslet med cracklepaint fra Rangerink. Har stemplet med et tekststempel på bakgrunnen. "2"-tallet er fra Cuttlebug og belagt med matt diamond glaze. Det symboliserer at det er godt å være to noen ganger. Enten det er en veninne, en søster eller bror som er der eller rett og slett kjæresten min.

7 comments:

  1. Anonymous29/1/09 13:31

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hvor er det et nydeligt ATC kort

    ReplyDelete
  4. Utrolig lekre ATC,er !!
    Skulle ønske jeg var så flink....

    Synd med helsa, håper ikke det er dansinga som tar knekken på deg.
    Lykke til videre og god bedring!!

    ReplyDelete
  5. Denne ATC'en var nydelig! Digger det du har gjort med crackle paint og stensil, det må jeg prøve en gang!!

    ReplyDelete
  6. Skikkelig stilig ATC Tonje!

    ReplyDelete
  7. Så fine ATC du har laget....

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!