08 December 2008

There is no end... - Det er ingen ende...

...på elendigheta.


Unnskyld til dere på alkoholblekkurset som ble lovet innlegg i bloggen ang. kurskortene, og til dere på pose-veske kurset som ble levet bonusmaterialet. DET KOMMER!


...men jeg ligger slått ut nok en gang med influensa. Og fordi det er tredje sykdom i rekken av streptokokkinfeksjoner og matforgiftning så må jeg tilstå at jeg ikke har så mye å hente av krefter akkurat nå. Jeg håper å kunne komme tilbake til bloggen med innlegg og kort om en til to dager!



Since I have nothing artfull to show you, you can enjoy these two lovely ladies in the meantime. It is my two cats; Tiny and Bayaz.

...to the misery.

I am once again hit by a flu and because this is the third in a row of strep-infection and foodpoisoning I am quite weak right now. I am hopefully back with cards and health in a couple of days

10 comments:

  1. Hærlig bilde av hærlige katter!
    Ellers har du min fulle sympati for her i huset ligger den ene etter den andre strak! Og det passer jo veldig godt nå før jul ikke sant?

    God bedring vennen

    Stor klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  2. Huff ja det vil visst ingen ende ta med deg, vennen! Håper du snart er oppe på bena igjen!

    For et koselig bilde av frøknene kattepus :) Det er så herlig å se når dyrene koser seg slik sammen. Nesten så jeg hører malinga fra dem.

    God bedringsklem fra meg her oppe!

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/12/08 23:54

    Kjære deg.
    Det er så urettferdig at du skal bli så plaget. Jeg krysser fingrer og tær og håper du blir bedre snart. Jeg har lånt naboen sin katt som ligger og koser ved siden av meg. Mye kos med dyr. Ta godt vare på deg selv. Det er du som teller og du som skal bli frisk. Kos deg masse med familien din.
    Klæm fra Siv Helen

    ReplyDelete
  4. Huffda, Tonje! Typisk å få en slik runde nå før jul... Håper du snart blir frisk. Ta vare på deg selv!
    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  5. Hmmm... Ta godt vare på deg selv nå og ikke la ønsket om å glede oss, presse deg til å gjøre ting du egentlig ikke orker. Du er viktigst og bare du vet hvor grensene går. Husk det! Hvis ikke må jeg komme og passe på deg ;-)
    Og takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Setter også kjempestor pris på samtalene våre.
    Jeg har blitt veldig glad i deg. Du har jo mail-adressen min og jeg er her hvis det er noe jeg kan gjøre for deg.
    Ha en fin dag,god bedring, pass på deg selv og prioriter hyggelige stunder med familien din nå i førjulstiden.
    Knuseklemmekos fra Monika

    ReplyDelete
  6. God bedring, Tonjemor *klem*

    ReplyDelete
  7. God bedring, Tonje. Ta vare på deg selv først og så kan alt annet komme etterpå. Og tusen takk for et morsomt alkoholblekk kurs. Har allerede lekt og kost meg med blekk, acetat og glass :-) Klem

    ReplyDelete
  8. God bedring, Tonje!!
    Ta godt vare på deg selv!!

    Klem, Beata

    ReplyDelete
  9. God bedring til deg. Kryp under dyna og bli frisk. Takker igjen for et supert pose-veske kurs. Snø-pose-kortet er allerede gitt bort med stor suksess, og nye poser kjøpt inn.
    Klem fra Gro.

    ReplyDelete
  10. Goodness you have had your string of bad luck
    2009 wont' be that way .... right?

    I feel your pain (a little)
    Its been a struggle health wise...but I still go to the gym to help me strengthen myself - to help me beat the thyroid and other ailments in my body.

    Hope you get well very soon!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!