18 December 2008

Seks dager igjen - Six days to go

Seks dager igjen. Jeg er langt fra i mål på noen som helst måte, men jeg nærmer meg hvis jeg oppgir å gjøre alt det jeg hadde tenkt å gjøre og nøyer meg med at huset er pyntet, gaver er kjøpt inn og treet er satt opp. Derfor er det ikke stort jeg har å vise i bloggen min heller, i og med at tiden løper fra meg. Jeg har ikke sett mitt eget hobbyrom på flere uker annet enn å skremme kattene ut derifra, de har nemlig fått en forkjærlighet for umonterte stempler. Jeg finner dem overalt eller i huset, under sofaen, i vasken, oppi vinterskoene mine, på do. Stemplene altså. Ikke kattene. De lusker seg ned på rommet i nattemørket og henter stempler som de deretter drar rundt i huset.
Rare katter.
Forhåpentligvis blir det bedre tider etter jul det kan du umulig bli verre, for nå har jeg klippekort på akutten. Var senest innom for to dager siden pga styrtblødninger...
Og med bedre helse kommer også flere kort håper jeg.
Det blåser forferdelig ute, den siste snøen forsvant med øsregnet og det er en perfekt kveld å sitte foran peisen med en kopp kakao, julemusikk og tenke vakre tanker.

Six days left before the big day. I am far from being finished and I won't finish in time either. But I will be finished with all the presents, decorating the house and sending out the cards. So I will settle with that. And of course the Christmastree. So there is not much new cards to display here either. I have more than enough coping with my health right now. That is an everlasting neverending story. Hopefully I will regain some strenght and energy next year so that I can display tons of new work then!
All the beautiful white snow we had some days ago has now melted away with all the rain pouring down. It is blowing quite hard outside, so it is a night made for resting in front of the fire with a cup of cocoa and some Christmas musicfd thinking beautiful thoughs.

2 comments:

  1. Hei vennen!

    Nå synes jeg jammen at du må få lov til å holde deg frisk gjennom hele julen. Skal sende deg mange gode tanker og håper at det hjelper

    Stor klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  2. Ja du har virkelig litt å stri med, men godt at du har fått huset litt klar til jul. Så får du bare stresse ned og heller kose deg med det!

    Moro med de kattene da som har blir stempelfrelst de også! Kan jo virkelig skjønne det *mohahaaaa*

    Tusen takk for det flotte julekortet som er landet her! Skikkelig du grønne glitrende, og skikkelig deg, herlig!

    Her oppe har jeg bakedag, og ligger litt etter. Hadde jo besøk av Line og barnebarna i to dager, så da ble ikke mye gjort, bare kosing da :) Hadde jo tenkt å vaske rundt kjøkkeninnredningen til jul, bruker jo det, men kjenner egentlig at hvis jeg kutter den ut så slipper jeg stresse og det kan bli godt å bruke den tiden heller på å roe ned og nyte tiden. Kan jo ta kjøkkenet etter jul og bare ta en bedre vask no. Tror jeg satser på det, hvis jeg ikke får gubben til å orden den ;)

    Sendte en liten konvolutt nedover til deg i går, håper den når frem til jul, bare sånn at du vet at det er på tur. Jeg ligger etter med julekortene også.... jaja blir no jul uansett, og det er koselig med kort i romjula også er det ikke??? ;)

    Ha en fin helg, vennen min!

    Stor klem fra Desiree

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!