10 December 2008

Christmasrenovations - Julerengjøring

Oi..hvor er den knall rosa bloggen til Snuppeline blitt av? Den gikk ut med julevasken i dag og inne kom det en brun blogg istedet. Liker du den? Det er jo nokså snålt da... at jeg som en gang i verden hatet brunt og nektet å lage noe som helst i papir med den fargen, nå har endt opp med en brun blogg.
Jeg tenkte lenge på hvilken farge jeg ville ha på bloggen. Helst noe som passet og matchet det jeg lagde, tenkte jeg. Men så kom jeg frem til at i og med at jeg tar rundhåndet for meg av hele fargeskalaen når jeg lager kort, så er det umulig å få til en god match uansett. Så det ble brunt.
Forøvrig er det en dum ide å gå ut å vaske vinduer før du har sjekket målestokken. Jeg har nå isroser på alle stuevinduene mine... for ute var det minus åtte.... Men det er noe julete med isroser også...

Oh! Where is Snuppelines very pink blog gone? Well.. I have done some Christmas renovation today and thought that my blog needed some cleaning up too. The odd thing about it all is that it is not many years ago I hatet brown and refused to make anything out of paper with that color! Do you like it? I first thought I might make a blog that matches what I make, but the fact is that I use every color in the scale when I make card, so it was a meaningless task to find a match. So I ended up with angels and brown.
By the way.. do not wash the windows withoug checking the temperature outside. I have now got iceroses on all my windows. It was minus 8 degrees celsius when I went out. But what the heck... iceroses gives me a Christmassy feeling too...

5 comments:

  1. Hei Tonje pus. Førstemann til å skrive om den nye utformingen på blog'en din. Jeg likte den nye utgaven mye bedre. Stå på videre og berik verden med dine kloke ord om alt og intet. Klem fra Stein

    ReplyDelete
  2. Hei Tonje...
    Ført må jeg takke for ATC-ene som kom i posten i dag... De var nydelige:)

    ...Og så syns jeg at brunt er flott og passer til alle farger (bortsett fra lilla, som er din favorittfarge)... Det må jeg forresten prøve ut:)

    klem
    Angella

    ReplyDelete
  3. He he he synes jeg ser de isrosete vinduene dine :o)
    Jeg bare hater å vaske vinduer så her satses det på at det er så mørkt når gjestene kommer julaften at de ikke ser skiten. Men har vasket de inni da - det er jo noe.
    Brunt er faktisk utrolig lekker, og en farge jeg bare blir mer og mer glad i å bruke. Også passer den så godt med favoritten min rosa.
    Synes siden din ble kjempefin jeg


    Nattaklem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  4. Dette er en test

    ReplyDelete
  5. Syntes det var en romantisk og fin farge som passer veldig bra til siden din! Koselige bilder også, som minner om glansbildene jeg lekte med i "gamle dager".

    Klem fra mor:)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!