02 November 2008

TV

Da er katta ute av sekken og jeg kan endelig avsløre at joda.. det er meg og Stein du så etter Åndenes Makt i kveld på TvNorge som reklame for neste ukes Åndenes Makt.
Vi tilbrakte noen hektiske uker i sommer med et filmteam og noen spøkelser på Kjellern i Ski. Spøkelsene har vært der en stund og filmteamet kom, filmet og gikk. Og nå har det blitt film som kommer på tv Norge neste uke.

Og det er alt jeg kan si enn så lenge. Vi har taushetsplikt intill den blir vist på tv.
Jeg kan vel avsløre at det er gruuuuusomt å se seg selv på tv, og attpåtil når jeg ser ut som jeg gjør på de klippene ("Forsøk å se veldig skremt ut, Tonje!") Min mor ville nok sagt noe som at "du ser ikke riktig navla ut!", og jeg må si meg helt enig. Man tror vel et sted inni seg selv at man ser sånn noenlunde normal ut, men når man får se seg selv brettet utover 42 tommer i stua på kveldstid med stirrende tomt blikk, så innser man at man igrunnen er en rar skrue.

Som attpåtil tror på spøkelser. Eller vet spøkelser.
Og mer sier jeg ikke nå.

This is actually not something to translate as it is just to do with me and my DH was on tv tonight and the movie we are in, will be sent next week. On norwegian tv. The movie is about unwilling encounters with ghosts or spirits.
I am writing about the incredible horror it is to see oneself on tv. (I imagined in my head that I was more or less normal until I saw myself on the screen. I really look quite weird!)

8 comments:

  1. Hahaha du er no god du min venn! Man er bestandig sin verste kritiker, men jeg må si at du så helt normal ut! Ja litt måpende med åpne øyne *hohohoho* klarte ikke la være :p Det så kjempebra ut og jeg gleder meg masse til neste søndag, blir sikkert en spennende episode!

    Sov godt!

    Klem fra venninna i nord :)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer i bloggen min. De er skikkelig inspirerende :-)
    Jeg må nesten le litt her... er du plaget av spøkelser ;-)
    Har bodd i et gammelt tømmerhus i mange år og for at ta den korte versjonen, så var vi ikke alene i det huset og det ble forferdelig slitsomt etterhvert. Vi valgte til slutt å bygge nytt og flytte. Så jeg føler virkelig med deg. Håper dere har fått hjelp.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Monika

    ReplyDelete
  3. Du var så fin på TV atte.... Skjønner ikke hva du er bekymret for! Skal bli spennende å se programmet på TV og titte litt på spøkelsene deres....

    ReplyDelete
  4. Å søren det fikk jeg ikke med meg - men gjett om jeg skal benke meg foran tv`n og se på når programmet kommer da. Jeg får jo gåsehud bare jeg tenker på spøkelser jeg. Takk for at du sa fra-skal bli koselig å se deg "live" på en måte

    Klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  5. Da hadde jeg rett i at det var deg da :) Håper spøkelsene ble borte. Får se om jeg får med meg neste episode. Har selv vært på tv og synes det var helt grusomt å se på meg selv. Huff. Men synes du klarte deg bra, i hvertfall av det jeg så av deg ;)

    ReplyDelete
  6. Dette må jeg nok se ja!!!!!!!!!!1 Tør vel ikke legge meg etterpå da men......skikkelig pyse jeg altså!!!

    ReplyDelete
  7. Go d bedring, til både stor og liten.

    Og så spennende med "Fritjof" da.... Blir moro å se søndagens episode....

    kodbedringsklem

    ReplyDelete
  8. Anonymous9/11/08 22:37

    Det finnes jo spøkelser :) Det er jeg sikker på. Og dette var da virkelig ikke rare greiene (altså rart). Spennende. Du får oppdatere og fortelle nå som programmet er sent om det fremdeles er rolig :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!