01 November 2008

Sneak-peak


Dette er andre posting i dag.
Jeg er i full gang med innspurten til neste ukes veske og pose kurs som går av stabelen på Minnehjørnet. Det er et kurs jeg har gledet meg villt til å holde, og jeg har nå i min stue en haug med vesker og poser som jeg håper vil falle i smak hos kursdeltagerne. Alt fra retro, via det ultrasøte til kult og latterlig lette. Desverre kan jeg ikke gi fra meg alt om kurset nå, så jeg får bare gi dere en liten sneak-peak.
Det er lang venteliste på dette kurset så det kommer flere kurs om dette etter jul. Og veskene kan like godt brukes til vår og sommer kolleksjonen som til jul og vinter. Følg med på Minnehjørnets sider og Snuppeline Design's sider hvis du er interessert i å gå på dette kurset.

I am preparing for my bag and purse-class that I am teaching this comming week. It has been a class that I have been looking forward to teach for such a long time, and now the time has come! I have in my livingroom examples of a variety of bags and purses in style the cute and tough to retro and rediculous easy. Hopefully it will be something that the class will like. Here is a small sneak-peak of one of the purses.

8 comments:

  1. Så flott, Tonje! Skjønner godt at kursene dine er populære! Du er jo så utrolig dyktig!!

    ReplyDelete
  2. ååå du vet å friste meg her oppe som ikke kan komme! Blir helt dårlig!

    Klem klem!

    ReplyDelete
  3. Selv med småtitter skjønner jeg jo at dette er flott :)

    Lykke til med kursene :)

    ReplyDelete
  4. Kjempelekkert vennen - skjønner godt at kursene er poppis jeg. Synd det er så lang unna

    Klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  5. Takk for denne lille sniktitten :-)
    Nå gleder jeg meg enda mer!
    Ses på torsdag.
    Klem fra Monika :-)

    ReplyDelete
  6. Den var fin. Dyktig er du!! Er det deg jeg så på Åndenes makt som kommer neste uke?

    ReplyDelete
  7. Så fin veske! Det kurset blir sikkert bra!

    ReplyDelete
  8. Så nusselig....
    Kurset var fult gitt så får håpe på at det ligger et og annet aksempel på minnehjørnet, er stadig innom se ;o)
    Klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!