04 November 2008

Sick - Syk

Jeg er syk og klarer så vidt det er å komme ut av sengen. Med 40 i feber er jeg ikke akkurat sprek for tiden. Tror det er en streptokokk-hals eller noe slik. Så det blir ikke noe særlig posting her på en stund.

Postet etter legetur: Joda, det er streptokokk A infeksjon og en meget aggresiv sådan. Stakkars Maia har det samme. Feberen er konstant på 40 grader og jeg hakker tenner og svetter svære dammer om hverandre. Det er jaggu intensiv slankekur dette her!




It will be quiet here for a while. I am in bed with 104 in temperature an barely manages to crawl out of bed. I think it might be a strep-throat.


Postet after seeing the doc; Yes, it is a strep-troat I'm having, and my youngest has it too, but milder. My temperature is constantly at 104, I can't swallow and I'm either freezing to death or sweathing like crasy. It is a very effective diet!

8 comments:

  1. Ønsker deg god bedring vennen -å være syk er noe orntlig dritt. Håper du kommer deg raskt på beina igjen. Hærlig bilde gitt!

    Godbedrings klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  2. Ja, ser du slik ut, er du VIRKELIG syk...! ;-) Hehe, men det later til at du holder humøret oppe, og da blir man fortere frisk. :) Spennende med spøkelser da! Synd jeg ikke har tv - ellers er nok dette et program jeg ville sett på.
    Ønsker deg god bedring, og lykke til med spøkelsene! Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  3. Hahahaha du er no skjønn! Selv om du er syk så klarer du da se det litt humoristiske i det, og bildet fikk iallefall meg til å le :) Håper du snart blir frisk igjen, lag deg en god kopp te og kryp opp i sengen igjen og hold deg varm. Sender god bedrings vibber nedover til deg!

    Varm klem fra Desiree

    ReplyDelete
  4. Nei så kjedelig...
    "Bli bra igjen..du må bli bra igjen...du må, du må bli braaaaa i igjen!"

    hjalp det litt!!

    klem
    Angella

    ReplyDelete
  5. God bedring!

    Hilsen Kjersti på Rubberstampsforum

    ReplyDelete
  6. God bedring, Tonje!
    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  7. Gosj,så gammel og syk du så ut der Tonje!!

    Jeg tenker nok at du lurte oss litt der!!

    Uansett god bedring til deg og vesla!!!!!!!!!!!!!!! Ikke gøy å være syke nei.....

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!