01 November 2008

Mail in my mailbox!!

Jeg absolutt ELSKER å få overraskelser i posten og i det siste har det rett som det er dumpet noe uventet ned i postkassen min.
Dette kortet er fra Tone alias Tinkerbell. Praktfullt, nydelig og så skikkelig forseggjort. Tone har et stort hjerte av gull og det er så herlig å kjenne henne!

I just LOVE to get surprises in my mailbox and reasently there have been several of them. This absolutely lovely and totally cute card is from Tone alias Tinkerbell. She is a lady with a huge heart of gold and I feel blessed to know her!
Og så, for noen få dager siden kom det en pakke med et kort fra det høye nord og fra Desirée! Hun er en meget talentfull kortlager og en veldig kjær og nær venn av meg med verdens herligste personlighet! Gaven din, Des nytes hver dag!

And then again, two days ago another card with a present arrived from high up north and from Desirée! She is also a very talented cardmaker and a very sweet friend of mine.


1 comment:

  1. Nydelige kort du har fått-det er jo så gøy å finne slikt i postkassen

    klem fra
    heidi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!