14 November 2008

Horrible horses in my computer - Horrible hester i min pc

Jeg hadde egentlig en del ting jeg hadde lyst å vise deg i dag. Men da jeg får satt meg foran pc'n er det første jeg ser et brev fra Telenor. De har stengt tilgangen min til internet fordi maskinen har sendt ut virusinfisert e-mail. Og det stemmer. Vi har hatt skumle, nifse trojanere på besøk her. Hester, med andre ord! Jeg har jobbet mer eller mindre ustanselig med mine begrensede datakunnskaper for å bli kvitt elendigheten, og tror jeg klarte det i går kveld. (Norton klarer ikke å ta dem.) Men nå er jeg altså stengt. Så hvordan jeg klarer å poste her kommer utelukkende av at vi har satelittforbindelse via NetCom. Men jeg får ikke lagt ut noe nytt desverre.

Men jeg må bare fortelle mest i all hestegalskapen her at jeg drar til Skottland og England på søndag!! På sjåpping!! Stempel og hobby sjåpping og juleskjåpping. Kult hva? Jeg gleder meg utrolig mye!

We have horses on our computer. Trojan horses! And the internetcompany that we are connected to have closes our access to almost everything. I think I managed to kill the horses last evening, but we are without access for at least four or five days. That is a pity because I had a lot of things I wanted to show you!

Well.. thats life with a computer.
I just have to tell you that I am off to Scottland and England on Sunday! To go craftshopping, Christmasshopping and just having fun. I am looking forward to that!! I'll bring back pictures of everything I have bought when I return!


2 comments:

  1. Stakkars liten, kommer du deg hjem snart??

    har noe til deg i bloggen min!

    Klem klem!

    ReplyDelete
  2. Hei
    Takk for sist håper du kommer på nettet snart. Har hatt en travel høst håper ting roer seg. Takk for et kjempe fint kurs. Alltid hyggelig å være på kursene dine.
    Håper du har kost deg på jule shopping. Flotte ting du har laget. Alltid morsomt å besøke bloggen din for å se alt det vakre du lager.
    Ha en strålende fin uke.
    Klem Hege

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!