03 October 2008

Ten ATC's - Ti atc'er










Jeg er med i en atc-swapp med tema "Vennskap" og forhåpentligvis er det ingen av deltagerne som leser bloggen min så jeg tar sjansen på å legge dem ut her. De blir veldig like i stil alle sammen da det var ni stykker jeg skulle lage. Bildene er fra Lisas Altered Art.
I am in an atc-swapp with the theme "Friendship". I hope that none of the other swappers are reading my blogg since I am posting them here. The pictures are from Lisas Altered Art.

Den siste atc'en her er ikke med i swapen men jeg slenger den ut likevel. Den er laget med bling og bladgull. Sirkelen er laget med quickutz og dobbeltsidig limark. Deretter belagt med brun bling. Hjørnene er først brukt Gel medium, Lumiere og deretter bladgull.

This last atc is not in any swap but im sticking it in here all the same. It is made with bling and goldleaf. The sircle is cut out with quickutz dies and a doublesided glue-sheet (or what the name is in english) then I poured brown glitter on top of it. The corners are made of Gel medium which is colored with Lumiere paint and then small pieces of variagated gold leaf on top.

11 comments:

  1. OK...nå skjedde det noe rart. Trodde jeg hadde lagt inn kommentaren på ATC´ene her, men det kom en annen plass...

    Uansett.... så nydelig forside på albumet du har laget. Klokken var jo utrolig stilig.
    Jeg bare ser og lærer:)

    klem igjen:)
    Angella

    ReplyDelete
  2. Hi my Special, Special Friend,

    I just took the time to look at all your creations; boy, you are on a roll and your work is FABULOUS!

    I so enjoyed the photos of your trip; I loved "traveling" with you and seeing so many beautiful places. Your photos are like postcards! So, so beautiful!

    How are you doing? Thank you so much for your lovely comments on my blog; they just warm my heart!

    Love, Glee

    ReplyDelete
  3. Disse var virkelig flotte. Fine farger og bilder.
    Tusen takk for at du besøkte bloggen min. Ønsker deg en god helg

    ReplyDelete
  4. Du og du... disse var helt smashing!! Knallfine! Boken din var også nydelig!

    Tusen tusen takk for gaven!! Ble altså kjempeglad! Du tro du viste at akkurat de blomstene angret jeg sånn på at jeg ikke kjøpte da jeg var hos deg, og akkurat sånne staffeli har jeg på ønskelista mi! Helt utrolig! Du er nok min soulmate!

    Klemklem fra meg oppe i det høye nord!

    ReplyDelete
  5. Åh, så nydelige ATCer du har laget! De var helt nydelige! Og kortet til sukkersøtt var helt herlig! Tusen takk for den hyggelige kommentaren til meg. Koselig at du likte sangene :)

    Ha en god helg!
    *Klem*

    ReplyDelete
  6. ...ja, jeg ser jo at det er en bok og ikke et kort du har laget til sukkersøtt :D hehe - nydelig i ale fall! :)

    ReplyDelete
  7. Ja, tenk....Bogerud har noen charms. Disse kjøpte jeg på Vinterbro, men jeg vet at Drøbak city har dem også:)

    Jeg tok turen til Bikuben i dag for kjøpe Tim Holtz stempler og den gummipennen du viste oss:)

    Ha en fortsatt god helg!
    klem
    Angella

    ReplyDelete
  8. Jeg sier det igjen jeg - de tingene du lager er bare helt fantastiske. Kan rett og slett ikke se meg mett på de. Nydelig arbeid vennen - du er bare superflink og jeg DIGGER stilen din

    Kjempeklem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  9. Wow så flink du er!!
    Sukkersøtt-kortet var bare vakkert!
    Tusen takk for såå koselig kommentar i bloggen min. Klart du kan linke. Stor stas det synes jeg:)Og jeg kommer nok også tilbake hit før du vet ordet av det.

    Klem Marianne:)

    ReplyDelete
  10. Såå nydelige ATC'er Tonje!! Synd jeg ikke er med på den swappen :) Hvis du har lyst til å lage flere ATC'er arrangerer jeg en seapp nå i bloggen min :) HAdde vært supert å hatt deg med på den !! Hilsen Gunn Marit

    ReplyDelete
  11. These are all beautiful. I love them.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!