02 October 2008

Sukkersøtt utfording # 9 - Sukkersott challenge # 9




Dette er første gang i mitt liv og i historien at jeg er med på et bloggutfordring! Jeg er med på Sukkersøtt- bloggen sin utfordring.

Utfordringen gikk på at det skulle være minst to bretter på kortet, det skulle være snøkrystaller, bling og bånd, og det skulle være julerelatert. Jeg tror da jeg har klart samtlige kriterier.

Dette kortet er langt fra sukkersøtt, det eneste som kan relateres til det navnet må være embossingen jeg har brukt på snøkrystallene som minner om sukker. Både foto og scan tar desverre helt livet at dette kortet her om jeg må si det selv. Det er nemlig så full av bling og glitter som det går an i ren Snuppelinsk ånd.

Og så er det skikkelig rendyrka less-is-more. Og jeg tror det blir det julekortet jeg kommer til å lage i år i masseproduksjonens ånd.

Snøkrystallene er stemplet med versamark i alle regnbuens blå, grønne og lillafarger. Embosset etterpå med skikkelig bling-embossing. Det er diamanter der også, i midten av hver snøkrystall.

Det er en speilkartong sølv panel rundt midtpanelet. Og hvis du ser godt etter er det en fane av bånd på venstre side.

Inni kortet har jeg brettet inn del tre av kortet til en liten lomme som jeg har stukket en blå giga-tag oppi som man kan skive hilsninger på. Den er også dekorert og tagen har jeg stanset ut snøkrystaller på med fiskars borderpunch.
This is the first time in history and in my life I am joining a challenge. The criterias for this challenge was to make a christmas card with snowflakes on them, at least two folds on the card, and bling too.

I stamped the snowflakes with versamark colors in blue, purple and green colors. Used a really bling clear embossing on them. I believe this is the card I will be producing for Christmas this year. It is a really simple card to make, but in my mind also a rather beautiful one.

3 comments:

  1. Så nydelig, Tonje! Less is more og utrolig elegant. Fargene på snøkrystallene er helt nydelige! Moro at du ble med på ukens utfordring :)

    ReplyDelete
  2. less is more.... det sitter igjen fra kurset, og glitter er ikke min greie..hehe!!

    Du er kjempeflink Tonje! Dette kortet er nydelig.Så flott at du også er med:)

    klem
    Angella

    ReplyDelete
  3. Åhhh nyydelig!
    Lekker farge på snøkrystallene dine!

    Takk for att du er med :)
    Klem fra Maya.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!