08 October 2008

Rub and flick-class. Rub and flick (Gnukk og sprut) kurs

Jeg holder Rub and Flick kurs på Minnehjørnet 16. oktober 2008 kl. 19-21.00

Pris kr. 250,- og det er noen få plasser igjen. Påmelding skjer til kontakt@minnehjornet.no eller Tlf:64 88 94 50 snarest! Kursprisen inkluderer kursmateriell og kurskompendie.

Under ser du noen kort og tags hvor denne teknikken er brukt.




I really do not need to translate this as I think that noone outside Norway will come to my class, but I'll do it anyway for fun and for those who are curious.

I am holding a Rub and Flick class on Minnehjørnet on the 16 th of October 2008 from 19-21.00.

It costs 250 kroner. Which includes everything you need for this class and a written compendium. (That is about $ 50 in case you wonder...)

Above are some excamples of cards and tags where I have used this tecnique.

10 comments:

  1. Hei kjære Tonje...
    Var ikke klar over at du har hatt bursdag nylig...Gratulerer!

    klem
    Angella

    ReplyDelete
  2. Har ingen idé om hva rub and flick går ut på,men NYDELIG var det:)

    ReplyDelete
  3. Så nydelige! Stemplet du har brukt på det øverste kortet var jo bare herlig!! Hadde vært perfekt om du hadde kurs på en av mine fridager altså... helst litt sånn midt på dagen...;=D

    ReplyDelete
  4. Åååååå, så dumt at det er så langt fra Steinkjer til Ski! Dette var sååå fine kort, ble helt fascinert av bakgrunnen på det øverste...

    Tusen takk for bursdagshilsen på bloggen min :) Ikke visste jeg at du og jeg var like gamle, og jeg visst i hvert fall ikke at du har hatt bursdag du også - men gratulerer med vel overstått! Er så enig med deg i det med å egentlig ikke føle seg det døyt gammel - og når jeg leser om kurset du skal ha, er jeg plutselig helt pubertal igjen *fnis* jaja...

    Ha en fin kveld, Tonje!
    Klemmer fra Hanne:)

    ReplyDelete
  5. Ja hadde det ikke vært for avstanden så hadde jeg kommet :) Heldigvis har vi jo hatt lynkurs du og jeg da :) Kortene er bare nydelige, tror jeg skal lage ett par snart.
    Ha en fin dag, Snuppa!

    Stor klem fra meg

    ReplyDelete
  6. Oh my goodness, your creations are so, so amazing! You are a true, true artisan and it is always a delight for me to come visit here!

    Thinking of you, Glee

    ReplyDelete
  7. Utrolig lekre "gnukk og sprut" kort du har lagd!!! Nyyydelige farger:)

    Ha en fin søndag!

    ReplyDelete
  8. Nyyyydelig, Tonje! Mappekortet var bare så stemningsfullt og flott!!
    Håper vi ses på treffet til helga.

    Håper du har en fin søndag!
    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  9. These are beautiful. What a great technique.

    ReplyDelete
  10. Sukk, så vakre kort!! Jeg er så svak for distress bakgrunner, og du er jo en mester med "gnikk og sprut".

    Klem Marianne:)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!