16 October 2008

Lace and pearls - Blonde og perler



Det ser ut som jeg jumper fra den ene stilen til den andre for tiden. Her er et romantisk kort jeg bare måtte lage. Du skjønner, jeg så først papiret, som det er litt bling i, og deretter så jeg de nye primablomstene som det også er litt bling i, og så hadde jeg akkurat sittet å retusjert dette bildet og plutselig ble det et kort i hodet mitt allerede før jeg hadde satt meg ned ved skrivebordet.

For egentlig har jeg jo overhodet ikke tid til å sitte å lage slike kort for tiden! Jeg har rub and flick kurs i kveld, og imorgen må jeg stæsje opp huset og bake kaker og lage mat for på lørdag har jeg huset fullt av stempeldamer som har tenkt å sitte hele dagen sammen med meg å skravle og lage kort. Og neste uker braker det løs med nytt kurs som jeg overhodet ikke har planlagt noen verdens ting av ennå. Så her går det i ett nå, og det vil det vel gjøre frem til julaften. Men gøy er det!

When I first say this paper with bling in it, and then the Primaflowers that also has a shine too it, while working on this photo in Photoshop it immidiatly became a card in my head even before I sat down at my desk. But I do not have time to make cards like this now. I am teaching a rub and flick class today, tomorrow I have to bake and cook for on Saturday I'm going to have a cardmakingparty with a bunch of friends here. We start off at ten in the morning and the plan is to sit there untill we drop off our chairs. Well... I am planning to feed them once in a while. Cakes, cheese and crackers, dinner, sweets and whatever my mind can come up with. And then, next week it is a new class again "Painting with distress reinkers", a full class and I have not yet started to plan this class either! But it is fun to have so much nice to look forward too and I know I am going to get everything ready for that class too.

14 comments:

  1. Fint kort Tonje! Ser ikke ut som om du skal på stortreffet i Ski, :-(, så du får ha en riktig fin helg!

    Maria:-)

    ReplyDelete
  2. Nydelig kort! Er jo litt deilig å fly fra den ene sjangeren til den andre, synes iallefall jeg. Så Prima har fått blingblomster, har ikke fått det med meg hmm...
    Kos dere masse i helga, synd jeg ikke er millionær, da hadde jeg kommet jeg også!
    Stor varm klem fra den forkjølte hønsa oppe i nord :)

    ReplyDelete
  3. OH my this is just absolutly stunning! Love it!

    ReplyDelete
  4. Et nydelig kort! Du er så flink...

    ReplyDelete
  5. Jeg skjønner det er travle dager hos deg også :)

    Men likevel tryller du frem de lekreste ting. Veldig mye fint som har kommet i bloggen siden sist jeg var her :) Jeg prøvde å se om jeg fant noe jeg likte ekstra godt, men det klarte jeg ikke :)Alt er like vakkert.

    Ønsker deg en super helg

    ReplyDelete
  6. Travelt OG gøy, det er sånn det skal være! Men det er klart at du kan jo ikke stoppe slike vakre kort som bare trenger seg frem. Det er jo det morsomste av alt, når en får et kort i hodet som bare MÅ frem:)Helt nyyydelig!
    Lykke til med treff og kurs.
    Klem Marianne:)

    ReplyDelete
  7. Nydelig kort!! Du lager så utrolig mye flott. Jeg er ofte innom her og beundrer. Håper jeg får anledning (når jeg er i Oslo en gang) å komme på noen av dine kurs.
    God søndag.

    ReplyDelete
  8. Oj så lekkert sukk.....blir jo helt salig når man ser slikt. Du er så flink og klarer å lage de mest fantastiske kreasjoner i ulike stiler. Jeg blir like imponert hver eneste gang jeg.
    Ha en super søndag. Her hviler jeg ut etter heftig barnebursdags helg

    Klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  9. Såå nydelig dette kortet var! Likte alt! Herlige farger, blomst, perler, bilde... nydelig!

    Klem fra Kari

    ReplyDelete
  10. Tonje, I think my heart skipped a beat when I saw the closeup of that beautiful flower! WOW!!!! You never cease to amaze me with your work! You truly inspire me, my sweet Friend!

    ReplyDelete
  11. Nydelige kort! Veldig flott blogg du har !!!! :o)

    ReplyDelete
  12. Dette var et utrolig nydelig kort!

    Veldig inspirerende at du behersker de fleste stilartene og lager slike vakre kort!!

    ReplyDelete
  13. Nydelige kort du lager Snuppeline! :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!