01 October 2008

Five-minute cards - Fem-minutters kort





Fem-minutters kort er nødvendigvis ikke kjedelige i min verden. Disse kortene er laget fra et av Panduro sine ark, som har ni slike blomster på seg. Jeg har brukt en rute til hvert kort og holdt det rent og enkelt. Men ikke nødvendigvis kjedelig for det. Jeg synes dette var utrolig sprelske snuppelinefarger og koste meg veldig med å lage dem. Det tar ikke stort mer enn fem minutter å lage disse kortene men det er kjekt å ha de liggende hvis det skulle komme en anledning hvor man trenger et kort i full fart. Jeg vet at arket også finnes i andre fargekombinasjoner, men det måtte jo bli disse her når jeg skulle lage dem.

Five-minute cards are a big joy to make. Allthough they are fast to make they are also colorfull and joyfull. Simple does not mean boring, and I just love these colors and the way they turned out. They are made from Panduro's newest collection of papers and it it nine flowers on each sheet. Here I have used some glitter, rubons and buttons to decorate them. Easy, but fun.

4 comments:

  1. Takk for de koselige besøkene dine i bloggen min, Tonje - det setter jeg stor pris på! Nå må jeg springe på korøvelse, men I'll be back, for her har jeg visst gått glipp av både ting og tang, ser jeg :)

    Klem

    ReplyDelete
  2. Det var kort i riktig snuppelinsk ånd! I allefall farver ;) De var så søte og enkle, så de må jeg nok prøve meg på også. Trenger å ha litt kort i bakhånden jeg også som kan passe til det meste.

    Klem klem!

    ReplyDelete
  3. Flotte kort!! Fargeglade og fine, samtidig som de er så enkle.
    Takk for kommentar i bloggen min forresten. Ser at du har gjort det du spurte om og det er helt i orden. Hos meg har det vært full fart den siste måneden og derfor stille i blogg og på hobbyfronten.

    ReplyDelete
  4. Disse kortene var skikkelig fargerike og glade!! Kjempeflotte, og så greie å ha liggende på "lur" ;)

    Ser ut til at du har hatt en helt nydelig ferie også. Bildene var i hvert fall skikkelig flotte og fristende! Gratulerer så masse med dagen som var ;)
    Takker for kjempekoselig kommentar! Ble kjempeglad!!

    Mange klemmer fra Kari

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!