29 October 2008

Card in my mailbox from Rosella!


A beautiful stair step folding card from Rosella. I just love the stamps, the coloring and the fresh green color. It is so sweet!
I have streched the card out so you can see how it is made.

Today, a really beautiful card arrived from Rosella! It is a stair step foldingcard and I just love it! It is amazing how blogging brings people together across boarders and I am so lucky that I have gotten to know Rosella.
It brings so much joy into my life when surprises like this arrives in my mailbox and the card has now been plazed on top of my fireplace so everyone that drops by can enjoy it as much as I do! Thank you som much Rosella, and thank you for the lovely greeting inside too.

I dag ankom et utrolig herlig og vakkert kort fra Rosella! Det er et stair step foldekort. Eller på godt norsk et trappetrinnskort! Det er engang slik at disse bloggene virkelig bringer folk sammen, på tvers av landegrenser og jeg er så heldig at jeg har blitt kjent med Rosella.
Det er så herlig når det dukker opp slike uventede overraskelser i posten og kortet har fått hedersplassen på peisen min! Tusen hjertelig takk Rosella for nydelig kort og for de vakre ordene inni kortet!

3 comments:

  1. Å så heldig du er som har fått et så nydelig kort. Det var utrolig vakkert. Kjempefine farger. Og nå er det jo skikkelig peisvær om dagen så da passer det jo ekstra godt å ha det på peishylla, så får du stadig tatt en titt på det.
    Blir stadig overrasket over hvor kreative folk er... Jeg plukker opp noen tips her og noen der og lærer noe nytt på kort- og scrappefronten hver dag jeg. Mye takket være alle de forskjellige bloggene jeg stadig er innom.

    ReplyDelete
  2. This is stunning, what a lovely surprise!
    Clairex

    ReplyDelete
  3. Kjempenydelig kort vennen - og jeg kan tenke meg at du ble glad for dette ja. Det er jo det som er så koselig i denne blogger verdenen - alle de nydelige menneskene man blir kjent med

    Ha en fin kveld videre

    Stor klem fra
    Heidi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!