14 October 2008

ATC's and a card for a baby

Jeg er så glad! Jeg har fått tre praktfulle atc'er i min postkasse. For dere som kjenner meg vet jo hvor glad jeg har blitt i både å lage og å få atc'er så dette er nesten juleaften!
Den første nydelige atc'en er fra Monika, en utrolig flott dame jeg har blitt kjent med via kursene mine.


I am so happy! I have recieved three gorgeous atc's in my mailbox recently. Those of you who know me knows how engaged I have become in making atc's and recieving some feels almost like Christmas!

The first totally beautiful atc is from Monika, an amazing nice lady I have gotten to know through my classes.

De to andre atc'ene dukket overraskende opp i postkassen min i går og er fra Angella! Fantastiske flotte og fantasifulle de også!

These two atc's are from Angella. They are so original and great!


Nå over til mine egne arbeider. Jeg lagde denne Halloween atc'en med kobberkant rundt som kameraet ikke fikk med seg. Det har blitt sent til Monika.

Now over to my own work. I made an atc i sent to Monika the other day. It has got a streak of copper around the edges which the camera killed. I thought it might be nice to give a halloween atc (Which we actually celebrate in Norway, at least some of us!)

Og så et babykort, ikke noe jeg lager mest av i verden, men som er så koselig å lage. Denne gangen skulle det ikke være noe som var for rosa fordi mammaen til den nyfødte hater rosa. Så det ble grått og litt rosa i stedet. Og kortet går til min søster og samboeren hennes som akkurat har blitt foreldre til en jente.

And then, at last, a babycard. It is not something I so many of, but it is a joy to make them. It was not supposed to be in pink because the mother of the baby hates pink, so it turned out grey and a tiny bit of pink instead. The card goes to my sister and the father of the baby they just become parents to.


5 comments:

  1. Gratulerer, tante Tonje!! Kortet til prinsessa var virkelig bedårende! Flotte ATCer, og du var bra heldig som fikk de andre da også!

    Klem klem!

    ReplyDelete
  2. Her var det mange nydelige saker! Gratulerer som tante - det kortet var bare utrolig nydelig og passe søtt! Lekkert!

    ReplyDelete
  3. Åååå, så søtt da, Tonje!
    ATC'en din er helt rå!! Fantastisk flotte farger!

    Ha en strålende høstdag!
    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for den flotte ATC´n jeg fikk i posten i dag. Den var nydelig!
    Og takk for de vakre ordene. Ble helt rørt jeg!
    Håper vi ses igjen om ikke så lenge. M

    ReplyDelete
  5. å så mye lekkert :o)
    kjempe herlig babay kort, Gratulerer så mye med niesen :)
    kjempe flotte ATC`er du har fått og rå flott den du har laget også :) Har fått litt dilla på ATC selv, men er ikke så flink da ;( Ha en flott kveld :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!