05 September 2008

Søtt vintage - Sweet vintage

Først og fremst: Tusen takk for varmende ord i en svært så vanskelig tid! Det gjør så godt å lese! Jeg har opplevd en del i dag, se den andre bloggen min hvis du ønsker, så jeg øyner et lite lys i tunnellen nå!


Dette kortet lagde jeg for en stund tilbake. Ble nokså fornøyd med det og det ga meg stor glede og tilfredsstillelse å lage noe til tross for... Jeg fant en snor med sånne kjempebittsmå perler på og synes de passet godt på kortet. Bildet er fra en av de mange vakre collagearkene til Lisas Altered Art.



First of all; Thank you for you kind loving words, it both moves me deaply and comforts me to read them in the difficult times I am going through right now.

I saw a new dr. today and went through a new treatment and hope that my health and pain will improve! I am in a good spirit right now!

I made this card some days ago. It gave me great satisfaction to make something. To create. I think it turned out quite nice in a sweet way. Pictures are from Lisas Altered Art and one of her many wonderful collagepages.


3 comments:

  1. Wow...

    Det kortet var kjempefint.. Likte veldig godt stilen

    ReplyDelete
  2. Nydelig nok engang. Jeg bare ELSKER kortene dine vennen. Håper det går bra hos deg-du er i tankene mine

    Klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  3. Vakkert kort, Tonje! Herlige farger og nydelig dekorert!

    Godt å høre at du har hatt en positiv opplevelse hos en ny lege! Jeg ønsker deg god bedring og lykke til med behandlingen...

    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!