08 September 2008

Out flying - Ut å fly

Dette er en av mine "kunstverk" under kategorien, "kunst med mening". Mening for meg altså. For de av dere som har fulgt med i bloggen min har skjønt så forsøker jeg å kjempe meg igjennom en del sykdom for tiden, og en av midlene jeg har tatt i bruk for å gjøre dette er papir. Her er dagens tag, det glitrer i den og det er fordi bakgrunnen er laget med Stempelgledes fine store bakgrunnsplate og deretter belagt med glitrende kritt. Lisas Altered Art står for figurene som jeg har påsatt både hatter, kroner, diamanter og vinger.


Og så passer deg jo med et "ut å fly" innlegg nå, fordi det er er nettopp hva jeg skal gjøre! Min kjære søte, alltid så snille og gavmilde Stein har kjøpt to billetter til Pefkos i Hellas for oss to og vi drar allerede på søndag! Det blir uten unger og en riktig så kjærkommen og etterlengted kjærlighetstur for oss to. Vi har ikke hatt tid å være kjærester på minst seks år, så det skal bli fint! Så nå må jeg grave frem shorts og bikini'en igjen og pakke kofferten! Gleder meg enormt!

This is an artwork under the category "Art with a purpose"- For me that is. Those of you who have read my blog now that I'm fighting illness right now and one of my means of doing that is by using paper.
The darling small children are from Lisas Altered Art and the shimmering in the tag is from the chalk I have used on the background.

"Out flying" is a suitable title for this post, because that is just what I am intending to do in just some few days! My darling Stein has booked two tickets for us to Greece and Pefkos and we are travelling on Sunday. It will be the first time we are alone for six years so it is something we are looking forward to! I will be packing my suitcase with bikini and shorts yet again, and I can not wait to leave this cold country right now.

7 comments:

  1. Herlig Tags, Snuppeline:-)Nydelig fargebruk:)
    Har liksom ikke klart å bynne med den "paper- doll-artsy-stiln -greiern"...Sikkert bare mangel på utstyr...*hihi*

    Klem, Lene

    ReplyDelete
  2. Nydelig!!
    Jeg har kommet så langt at jeg har kjøpt disse vintage bildene! Det gjenstår bare å bruke de :-)

    HGa en riktig god ferie!!!

    ReplyDelete
  3. Hei, Tusen takk for kommentar i bloggen min. Jeg er så heldig at jeg skal på flere kurs hos Minnehjørnet til høsten. Den første, nå til torsdag... Gleder meg;)

    Vi snkkes!
    Angella

    ReplyDelete
  4. Så fantastisk flotte kort og bøker du lager. Nydelige "kafferoser". Og så flink du er til å fotografere!!! Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Kos deg i Hellas.
    Nina:)

    ReplyDelete
  5. Først av alt; sååå lei meg for at du er sjuk, Snuppeline!! *klem*
    Håper virkelig turen til Hellas er noe som kan styrke og hjelpe deg både psykisk og fysisk, ot at uansett kva sjukdom du har fått så overvinner du dette og kjem tilbake sterkare enn nokon gang!!! *klem igjen*

    Og så til dine flotte kunstverk; WOW!!!!
    Nyyydelige alle sammen, både kortet som var jo berre til å dåne av og til ATC`ene!!!!
    Herlige farger og lekre detaljer akkurat som alltid med dine kunstverk!

    Og no til din andre blogg!

    Klem,
    Jorunn

    ReplyDelete
  6. God tur.
    Kos dere og nyt masse.

    ReplyDelete
  7. Hope you are having a fantastic time together with your beloved!! Hope that the warmth will also help you to feel better!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!