12 September 2008

Creative backgrounds class - Kreative bakgrunner kurs




Scroll down for the english text in purple.

I går var det start på høstens kursmaraton for min del. Det var kreative bakgrunner jeg skulle lære bort og vi ble et helt fullstappet kurs! Gøy! Selv om temperaturen steg og steg i lokalene og jeg følte at tungen til tider klistret seg i ganen etter tre timers mer eller mindre kontinuerlig snakking håper jeg at kursdeltagerne fikk med seg litt fra alle de teknikkene vi gikk igjennom.

Og så må jeg jo bare fortelle at jeg drar til Skottland og England i november med Nina!! tjohooooo! Vi skal på dame-tur for å shoppe. Nina har oversikt over samtlige hobbybutikker i den delen av verden så det blir nok lite i kofferten på vei over og mye på vei tilbake er jeg redd. Det blir juleshopping, klesshopping og kort-stæsj-shopping. Jeg gleder meg villt!!

Og så drar vi jo til Hellas om bare to dager!

Det vil derfor være stillstand i bloggen min i en og en halv uke fra i dag regner jeg med.
Jeg vil til slutt takke alle som har etterlatt så mange gode ord og som tenker og ber for meg. Jeg er dypt rørt over omtanken og omsorgen deres. Jeg sender en stor klem til dere alle sammen!!

Yesterday, I started with what is a marathon in cardmaking classes I'm holding this authumn. I tought background-techniques yesterday and it was a full class. I thought it was great fun and hope that everyone felt that they could go home with more knowledge than when they came.

I have made some new cards for the class that I am posting here.

And then I just had to let you know that I am going to Scotland and England i november! I am so excited! I am travelling with Nina, a great friend of mine, and she know every cardmakingstore there is to know about in that part of the world. We are going Christmasshopping, cloth-shopping and card-stuff-shopping.

And i two days I'm off to Greece! *jumping up and down with joy* So there will be nothing new here to watch for at least one and a half week from now.

Before I finish I just want to thank everyone that has left so many kind words in my blog and that is praying for me. I am deaply touched by your kindness and warmth. I am sending a big warm hug to you in return!

20 comments:

  1. Kjempefine kort,Snuppeline! Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg kommet på kurs til deg. Ønsker deg god ferie og reise "både hit og dit". Stell pent med deg selv, og nyt ferien. :-)

    Hilsen IreneR

    ReplyDelete
  2. Så vakre kort!!! Ha en fantastisk flott tur til herlige Hellas!! Jeg innrømmer glatt at jeg har inntatt en lett grønnfarge.. også kalt misunnelse;=)

    ReplyDelete
  3. HEi på deg og tusen takk for søt kommentar på bloggen min!
    Og det er selvfølgelig supergreit at du linker til bloggen min!
    Ha en flott fredagskveld!
    Klem fra Kristine

    ReplyDelete
  4. Hei, Snuppeline!

    Takk for besøket i bloggen min! :)
    Om du vil linke til den er det bare koselig! Kan jeg legge til din kreative blogg i blogglista mi?

    Liker stilen din veldig godt, dessverre mestrer jeg den ikke selv! :)

    Ha ei god helg!

    Ruth:)

    ReplyDelete
  5. ÅH Tonje, hvorfor bor du så langt unna? For ellers hadde jeg kommet straks og med en gang for å gå på et kurs med deg!! Så utrolig flotte bakgrunner, skjønner godt at det blir fullstappet av dette! Husker enda hvor imponert jeg ble da du var gjesteartist i Ett Trykk...
    Men jammen hadde du fått mye ut av de bakgrunnene også da, det bildet på det øverste kortet er så utrolig herlig :D Rene oppvarminga til Hellasturen, det! Håper dere koser dere masse masse, det er jo ikke så vanskelig i det landet akkurat (jeg er ikke noe misunnelig nei *hihi*)

    Gode klemmer fra Hanne:)

    ReplyDelete
  6. Nydelige kort!
    Takk for besøket i min blogg!
    Ha en flott tur til Hellas!

    ReplyDelete
  7. Hei
    Tusen takk for et flott kurs du holdt i går. Jeg lærte masse og storkoste meg. Morro å bli kjent med deg og de andre deltakerne. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i bildet av den gamle tannløse mannen? Han er bare så søt:)

    Gleder meg til nye kurs med deg... I mellomtiden får du kose deg med Hellastur. Nå har jeg lagt deg til mine favoritter, slik at jeg kan følge med på hva du gjør til en hver tid...hehe:)

    Vi snakkes
    klem
    Angella

    ReplyDelete
  8. Jeg misunner deg virkelig... du må kose deg masse i Hellas.
    Jeg venter gjerne på den tannløse mannen:) her er mine-post: angellaro@gmail.com

    klem
    Angella

    ReplyDelete
  9. Du lager så mye fint at det finnes jo nesten ikke ord i verden for å beskrive det! Kjempekule og kjempelekre kort! :)

    ...og god tur til Hellas.... :)

    ReplyDelete
  10. Super schöne Sachen sind auf deinem Blog zu finden. Den alten Mann finde ich genial. liebe Grüße Xela

    ReplyDelete
  11. These are great cards and your backgrounds are fantastic.

    ReplyDelete
  12. Great Cards!!!
    Have a wonderful time in Greece, Tonje!

    ReplyDelete
  13. Fine kort! :)
    Håper ferien gjør deg godt og at du kommer hjem igjen med overskudd og full av kreativitet! :)

    ReplyDelete
  14. Synd det er litt langt, men hadde jeg bodd nærmere skulle jeg gjerne vært på kurs med deg.
    Kjempeherlige kort, med noen skikkelig stilige bakgrunner!! Så flott!!
    Håper du har det greit, og at du koser deg masse på ferie!!

    Har en liten award som venter på deg jeg ;)

    Mange klemmer fra Kari

    ReplyDelete
  15. Åh, så masse nydelig du har laget!♥
    Så deilig at dere er på tur i Hellas igjen - uten barn! *ikke-missunnelig-i-det-hele-tatt-jeg-nei*

    Kos dere max! :o)

    PS: I bloggen min ligger det julekort med tekstempler fra deg...

    ReplyDelete
  16. Tonje, my Friend, your creations are so lovely; each one just "WOWs" me!

    Enjoy your time away and know that you are in my thoughts each and every day!

    ReplyDelete
  17. Hei vennen.
    Jeg sier det igjen - jeg bare digger arbeidene dine. Du er så flink.
    Håper du koser deg masse i varmen-det fortjener du

    Kjempeklem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  18. kjempeflotte kort & tags, og ikke minst nyyydelige bakgrunner!! Herlige farger på de tag'ene forresten!

    Håper du har hatt en fin tur!
    God klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  19. Gratulerer med dagen som var Tonje!!!
    Så utrolig mye fint du har laget siden sist jeg var innom her:-)
    Håper du har hatt det fint på ferie.
    Hadde vært hyggelig å stemplet sammen en kveld!!
    Klem - Maria:-)

    ReplyDelete
  20. Nydelige bakgrunner, Tonje - og nydelige kort!!
    Håper du har hatt en fin ferie.
    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!