10 August 2008

My weird, weird family!!







Dette er tatt hos storesøster Christel og det er (bakfra fra venstre: normale meg, Michelle, mor, Thomas og Christel. Ok. Vet det. Vi er gærne.


Jeg vokste opp i en familie hvor ikke noen av oss klarte å se normale ut på bilder. Hver gang mor tok frem kameraet måtte vi fire søsken lage de verst tenkelige grimaser. Det ser ut til at min egen familie har arvet de samme egenskapene. Her er min rare, rare familie. Den eneste som er sånn noenlunde normal er meg selv....


I grew up in a family where noone could ever look normal on pictures. Every time my mother brought out the camera we had to make som weird faces. It seems like my kids have taken over that family-habit. Here is my weird, weird family. (The only one close to normal is myself....)


2 comments:

  1. Så festlige jentene dine var med gylne korketrekkere! Og resten av familien er som de bruker å være når de samles.............

    ReplyDelete
  2. What precious pictures of your family! I love these kinds of pictures. Thanks for sharing.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!